![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Hær af gobliner |
Besvar
|
| Forfatter | |
Tommy
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Hær af goblinerSendt: 10-Februar-2013 kl. 11:39 |
|
Hej
Jeg vil gerne opbygge en mindre hær på en 20-30 gobliner af dem man kan få i æske 79010 - The Goblin King Battle. Jeg har en enkelt gang været til en LEGO-udstilling, hvor der var hære fra bl.a. StarWars-serien repræsenteret. Så der er jo nogen der har mange af en bestemt slags figurer. Nogen bud på, hvordan det evt. kan være gjort? Man kan selvfølgelig købe en masse af de samme æsker, men så bliver det en bekostelig affære. Men det kan en hobby jo også sagtens være... Men kan man købe figurer engros eller på anden måde komme i besiddelse af dem udover selvfølgelig de forskellige auktionshuse på nettet, hvor man, tænker jeg, kan købe dem enkeltvis. Vh Tommy |
|
![]() |
|
Kristian.Ibsen
Tagsten
Medlem siden: 26-Oktober-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2013 kl. 11:53 |
|
Du kan købe løse figurer på forskellige hjemmesider. Mest kendte er nok bricklink.com
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2013 kl. 15:49 |
|
Hër finder du Goblin Soldier 1 (og også 2'eren):
|
|
![]() |
|
Tommy
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Februar-2013 kl. 10:20 |
|
Tusind tak til jer begge! Det var virkelig nyttig information.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |