![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Magnus første træ....... 7 år |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Magnus første træ....... 7 årSendt: 30-Oktober-2012 kl. 13:10 |
|
Hej
Magnus (min søn på 7 år) har fået to pakker basisklodser LEGO og sad og byggede i går efter skole - han kom stolt og viste mig sin lille grisesti med indhegning og træ - da jeg så træet tilgav jeg at han havde været i fars LEGO rum for at "låne" et par grise |
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 218 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 13:21 |
|
Jeg må sige det tegner godt!
Basis klodser er vejen frem
![]() |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 13:58 |
|
Godt gået Magnus, nu skal du bare lære far at bruge sit kamera
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 14:11 |
|
iPhone
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 15:57 |
Nåeeehh...Det derfor... Men ganske nydeligt byggeri
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Johnny.Pihl
Flise
Medlem siden: 12-Oktober-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 39 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 19:02 |
|
sådan
bare forsæt.
|
|
![]() |
|
Anders.B.Thuesen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 174 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 20:05 |
|
Ham Magnus kan noget. Der er godt nok en flot formgivning på den trækrone. Godt tænkt med de mørkegrønne slopes, det giver noget liv. Jeg synes der er noget med et ordsprog med noget stamme og æble osv. hvad er det nu?
Redigeret af Anders.B.Thuesen - 30-Oktober-2012 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |