![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Ork tema - dronningen, ridderen og tronen |
Besvar
|
| Forfatter | |
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 151 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Ork tema - dronningen, ridderen og tronenSendt: 17-Oktober-2012 kl. 15:45 |
|
Dronningen og hendes elskede mand kongen der ved et uheld drak af et forgiftet glas hun ved en fejl havde stillet frem. Ridder dragetand og trofast ganger Lidt støvet ser jeg nu....... den må se at få luftet vingerne
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Land: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 510 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 16:39 |
|
Flot MOC med mange sjove detaljer.
Jeg syntes at Dronningen er lidt bleg, jeg tror heller ikke Kongen har det for godt. ![]() En sej drage, jeg tror dog at Ridder Dragetand er blevet luftsyg. ![]() Hvordan hænger Ridder Dragetand MOC'en sammen med Dronninge og Konge MOC'en? ![]() I hvert fald to flotte MOC's men nogle finurlige detaljer.
![]() |
|
|
Casper Hansen
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
|
|
![]() |
|
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Land: Denmark Region: Fyn Status: Offline Beskeder: 446 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 19:25 |
|
Godt at se en "Medieval" MOC(s).. godt lavet
![]()
|
|
|
Kim Moberg Sørensen
Castle/Space(Sci-Fi) addictions Aragorn to King Theoden: "This Army is Bred for a single purpose, To destroy the World of Men" |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 04-Februar-2012 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 224 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 02:34 |
|
Flot tronsal.
Men jeg kunne godt bruge et overbliks billede for begge mocs.
|
|
|
Lider af kronisk flise mangel
flickr |
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Tagsten
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 386 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 07:05 |
|
Meget prængende tronsal. Jeg synes dog ikke kongen udstråler så meget kongeligt. Var det ikke en ide at give ham en krone og en kappe eller sådan noget. For mig at se kan han ligeså godt være en gemen soldat, med den hjelm.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 151 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 16:33 |
God pointe.... det må der rettes op på
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 16:36 |
|
Men jeg kunne godt bruge et overbliks billede for begge mocs. [/QUOTE]
Kommer |
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |