Byggepladen Websted Genveje:
Forside
Månedens billede
Kalender
Danmarkskortet
Medlemsfordele
Download
Chat
Forum Start Forum Start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Imperial Flagship egen kreation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Imperial Flagship egen kreation

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Amir.Gomaa Se Drop Down
Knop
Knop

Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Amir.Gomaa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Imperial Flagship egen kreation
    Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 13:28

Her er Billeder af mit endelige færdige projekt der har taget godt over 2 år at bygge og mere end 55.000 klodser, den måler over 2,20 m i længden og 1,65 m i højden. Den er ligså fyldt med detaljer indvendig som udvendig, den mangler kun sejlene for at være fuldendt. Skibet består af 3 dæk, med 148 kanoner og over 150 minifigurer.

Den står udstillet i et montre, i vores nyåbnet LEGO forretning. Se mere på www.playform.dk

Amir Geisler Gomaa
Til top
Martin.Vest.Hansen Se Drop Down
Plade
Plade

Medlem siden: 13-April-2012
Land: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Vest.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 13:44
Clap Meget flot jeg synes virkelig det er gennemført Thumbs Up
Martin Vest Hansen
Til top
Carsten.Svendsen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 19-November-2010
Region: Vestjylland
Beskeder: 705
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 14:10
Hold nu kaje, jeg tabte bogstaveligt talt kæben da jeg så det der. Fedt, fedt, fedt. 48
Carsten Svendsen
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se Drop Down
Bestyrelse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem & Kasserer

Medlem siden: 07-Marts-2011
Land: DK
Beskeder: 619
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 14:42
Den vil jeg forbi og se... dette kalder jeg godt arbejdeClap
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer i Byggepladen
Til top
Martin.Bruun Se Drop Down
Liftarm
Liftarm
LUGBULK General

Medlem siden: 24-Januar-2004
Land: Denmark
Beskeder: 4308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 14:43
Det er da for vildt. Clap

Du må tage nogle flere og skarpere billeder. Det er svært at få et godt indtryk af detaljerne lige nu.
Martin Bruun
LUGBULK-ansvarlig
Spørg mig om LUGBULK

"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
Henrik.Cwarzko Se Drop Down
Plade
Plade

Medlem siden: 10-Januar-2011
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik.Cwarzko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 15:12
Hold da for den! Som jeg plejer at sige en smule underdrevet: "Det er da ikke så tosset", hvilket i denne sammenhæng er en kraftig underdrivelse!!!

Flere billeder, og gerne i et format, som modellerne fortjener. Forsøgte at komme ind på jeres website, der vist trænger til lidt tuning - det går for langsomt, men det bliver bedre, er jeg sikker på.

Held og lykke med jeres butik!
Henrik Cwarzko
Til top
Jesper.Lindbæk Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Januar-2011
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper.Lindbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 17:17
WOWThumbs Up
Jeg mangler ord...
Jesper Westlund Lindbæk

Oderint dum metuant
Til top
Benjamin.Jakobsen Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 04-Februar-2012
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 01:54
Sweet! Det ser super godt ud. Men jeg kunne også godt bruge nogle flere billeder. Men det er nok svært at tage gode billeder i butikken.
Lider af kronisk flise mangel
flickr
Til top
Casper.Hansen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Nordsjælland
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 03:11
Fed scene med bølger på "vandet" og robåde, det synkende skib, det kunne man godt stå og kikke på i lang tid.  Ærgeligt at man skal helt til Randers for at se det. Smile

Held og lykke med jeres nye butik, det virker som om at den er et besøg værd hvis man skulle komme forbi en weekend om formiddagen.
Casper Hansen

Helt ærligt, Hvor klodset må man være?

Til top
Svend.Erik.Saksun Se Drop Down
Ambassadør
Ambassadør

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Land: LEGO World
Region: Vestsjælland
Beskeder: 7007
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 04:18
Imponerende, men bortset fra at der er stort, er det svært at udtale sig om noget pga. billedkvaliteten Confused
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador
I do not work - I live!
Til top
Morten.Toftegaard Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 03-Juli-2010
Region: Vestsjælland
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten.Toftegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 07:54
FantastiskClap smtidig et godt layout, kunne være fedt at se med sejl.
Morten Toftegaard Nielsen

En rigtig mand er en LEGO-mand
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-November-2011
Land: Legoland
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 08:33

Wow............forstår godt det tog så lang tid at bygge den, 55.000. klodser.........er ret meget....

virkeligt imponerende. I må udstille den på den første og bedste Lego udstilling i kan finde.........
Over 2 meter lang hva??...........mit største skib er kun på lidt over en meter.......
hvor bred er den så????
hvis du tager en klods, og sætter den op på en anden klods, så har du en MOC

mocpages
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-November-2011
Land: Legoland
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 08:38
Når i skal lave sejl,
så kan jeg meget varmt anbefale liggestole stof.
1 Det er bedre til at holde formen end Lego's sejl.
2 Det er lige så tyndt som Lego's sejl.
3 I kan lave det lige den størrelse i vil. 
hvis du tager en klods, og sætter den op på en anden klods, så har du en MOC

mocpages
Til top
Jeppe.Schmidt Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 27-Februar-2011
Beskeder: 386
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 10:46
Det er godt nok stort. Meget mere kan jeg ikke sige. Håber på nogle bedre billeder, så man rigtigt kan bedømme byggearbejdet. Men alene det at det har taget to år er imponerende.

Morthen: under "indlæg funktion" er der en mulighed for at redigere i tidligere indlæg, så du slipper for at dobbelt-poste.
Jeppe Schmidt
Til top
Ole.Nordby Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 21-August-2010
Land: Norge
Region: ikke oplyst
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole.Nordby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 15:31
Flott båt =) 
Om det ikke gjør noget så låner jeg link til bildet og bruker det i en post på vores forum i Norge for å vise båten og fortelle om deres nyåbnede forretning =) 

Redigeret af Ole.Nordby - 12-Oktober-2012 kl. 15:36
Ole Christian Nordby
Byggepladen & Brikkelauget
Til top
Søren-Johansen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 18-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Beskeder: 459
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 15:45
Er du gal en skudde mand:-) Er den så bygget i sektioner eller moduler? Imponerende arbejde og en pæn sjat kloidser da. Men som andre har sagt, flere og bedre billeder:-)

Venligst Søren, The SpaceGeek
Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.68
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.