![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Svenske træhuse |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
ClausPedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 09-Marts-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 596 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Svenske træhuseSendt: 04-Oktober-2012 kl. 01:31 |
|
I Skærbæk udstillede jeg disse forskelligfarvede huse:
![]() ![]() ![]() Kan husene laves i andre farver? Ja - grøn, gul, mærsk blå og tan. Men her koster den her klods ![]() 7 - 20 kr. stykket - og dem skal der så bruges ca. 200 stk. af. |
|
|
Claus Pedersen
Konkurrencemester "Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
Morten.Dalermoen
Klods
Medlem siden: 30-Juli-2010 Land: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Beskeder: 298 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 01:47 |
|
Virkelig flotte hus
Svenske trehus? Det kunne være i min nabogade, for det er også typiske hus for Norge
![]() |
|
|
Morten Dalermoen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 04-Februar-2012 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 229 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 02:36 |
|
Det ser rigtig hyggeligt ud. Også nogle fine birketræer
|
|
|
Lider af kronisk flise mangel
flickr |
|
![]() |
|
Rasmus.Ansbjerg
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 09-Februar-2011 Land: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 405 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 03:05 |
|
Det var rigtig rigtig fine de huse...
Kom bare med lidt flere billeder, gerne med nogle detaljer...
|
|
![]() |
|
Henrik.Garder
Tagsten
Medlem siden: 24-Oktober-2008 Land: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Beskeder: 307 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 03:21 |
|
Det er super fint, især stilladset er jeg vld med, men overholder det nu gældende regler
|
|
|
Henrik Garder
U=I*R |
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Panel
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Online Beskeder: 908 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 06:37 |
|
Ja, hold da fest - det er godt nok en hyggelig gade du har fået skabt der. Og ja tak - flere billeder, med detaljer af husene :-)
|
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 614 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 08:08 |
|
Flotte huse, fin opstilling og masser af liv og små detaljer. Stilladset er jeg også begejstret for - det ligner rigtigt godt!
M.h.t. den omtalte klods: kunne det være et emne til næste års LUGBULK? Jeg kan sagtens bruge en masse af den slags, næsten ligegyldig hvilken farve.
|
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 1124 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 08:33 |
|
Rigtig flot opstilling. Har ikke været så meget i Norge, men kan virkelig genkende husene som svenske.
Måske skal vi presse LEGO til at lave en "fejlfarve" der hedder Falun-red. Stilladset er også rigtig godt og hele stemningen . Birketræerne. Det må være et optrin fra en midsommerfest siden der kører så meget politi rundt
. Og til Henrik. Der er ikke samme sikkerhedskrav i Sverige til silladser som i Danmark. Og så er det jo også et spørgsmål om det er et tillads til en maler, elektrikker eller murer. ![]() |
|
|
Jørgen Pedersen
Jeg er klodset med LEGO. |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2010 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 286 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 11:19 |
|
Meget flot og hyggelig MOC Jeg er også vild med stilladset. Desuden kan jeg godt lide tagenes farve. Det svenske flag er også en god detajle. Det hælder dog en smule. Det er ikke fordi, det betyder særlig meget. Men ved at bruge denne klods: http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=75535 til flagstangen, kunne man få den til at hælde mindre. Desuden ville man også undgå de mange hakker.
|
|
|
Lasse Vestergård
Medlem af TC8 "At bygge er at hygge" "Intet LEGO er for gammelt" "SNOT er godt" |
|
![]() |
|
C.Behrens
Liftarm
Medlem siden: 29-April-2008 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 2830 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 13:16 |
|
Jeg er helt vild med dine huse Claus. Kanon flot lavet. Tagene er så simple så man tror det er løgn, men det virker utrolig godt synes jeg. - Især på afstand.
Husene blev grundigt nær studeret i Skærbæk
![]() |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Land: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 541 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 13:47 |
|
Flotte huse, overordentligt flotte huse, og meget livlige.
Simpelt, flot, måske lidt større variation i husenes størrelse og vinduernes pladsering ville sætte prikken over i'et. Mange god detaljer, de visne buske, birketræerne, gadelamperne, stilladset, postkassen i postkassegul og det simple tag der på afstand ligner tegl.
|
|
|
Casper Hansen
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 295 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 14:36 |
|
Rigtig hyggelig gade!!
|
|
|
Lars Heinrich Sørensen
- det er ingen skam at være "klodset" :-) |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 04-Marts-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 830 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 16:04 |
|
Flot udført. De dark orange tage var instant blikfang
|
|
|
Ulrik Hansen
Playdult/Legevoksen 'Life is what happens to you when you're busy MOCing other plans' Flickr-galleri |
|
![]() |
|
John.Thomsen
Flise
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 25 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 15:27 |
|
Hvor er det flot bygget. Det ligner et 10 år gammelt villakvarter nordvest for Køge.
-Jane Kvint |
|
|
John Scheel Thomsen
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 09-Marts-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 596 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 15:48 |
|
Her er lidt flere billeder:
![]() ![]() |
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
ClausPedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 15:54 |
Det bliver nok lidt svært. Den gule har været brugt til et sæt i 1981, og de andre har ikke været brugt i nogen sæt. Det er rigtigt at denne klods giver stangen en bedre rejsning, til gengæld synes jeg flagstangen kommer til at virke for kraftig/tyk. |
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |