![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
LEGO-mandens kat |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lasse.Vestergård
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2010 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 278 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: LEGO-mandens katSendt: 23-September-2012 kl. 05:47 |
|
Sidste år byggede jeg et dukkehus i 1958 stil til LEGO maskotten: http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11472&title=maskottens-hus-anno-1958 På udstillinger har jeg haft gemt 8 mus i huset, som publikum skulle finde. I dag står huset på mit værelse. Men det er stadig fyldt med mus. En morgen fik LEGO maskotten sig en ubehagelig overraskelse, da han kom ind i køknet for at spise sin morgenmad: Det stod nu klart for LEGO maskotten, at han var nødt til at gøre noget ved problemet. Derfor har han anskaffet sig en kat: Katten er dog mere optaget af at drikke mælk end at fange mus: Katten er bygget til Svend Eriks Jubilæumskonkurrence. Ifølge konkurrencereglerne skal katten have et navn. Jeg har spekuleret meget på, hvad den skal hedde. Da LEGO maskottens navn er LEGO-manden, har jeg besluttet, at katten skal hedde LEGO-katten. Her er et billede af katten alene: Der er brugt 51 klodser: |
|
|
Lasse Vestergård
Medlem af TC8 "At bygge er at hygge" "Intet LEGO er for gammelt" "SNOT er godt" |
|
![]() |
|
Anders.Reinhard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Land: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 1052 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 23-September-2012 kl. 05:52 |
|
Genialt Lasse!!!
|
|
|
Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
CASTLE!!! |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Tagsten
Medlem siden: 18-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 462 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 23-September-2012 kl. 06:02 |
|
Det kan være det er sådan en kat jeg skal have næste gang:-) Flot Lasse og tak for at vise hvilke dele du har brugt:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Land: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 508 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 23-September-2012 kl. 07:09 |
|
Flot kat og dejlig historie.
Og så er den allergi venlig!
|
|
|
Casper Hansen
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |