![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Mit femte rumskib |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6216 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Mit femte rumskibSendt: 19-September-2012 kl. 14:11 |
|
Mit 5. rumskib var The RammCore som høstede fine præmier ved KF 2012. Inspireret af Classic Space blev skibet holdt i blå og light gray farver.
![]()
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen
Dæk
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Offline Point: 6064 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2012 kl. 14:24 |
|
Imponerende byggeri, så sandelig RammmmmmmmmCore
|
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 218 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-September-2012 kl. 03:44 |
|
Hvor mange klodser går der til det, søren?
Glemte lige at skrive, fedt fedt fedt... Redigeret af Svend.Sørensen - 20-September-2012 kl. 03:45 |
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-September-2012 kl. 11:30 |
|
Knopbyggeri interesserer mig engentligt ikke ret meget, men det der er altså noget ganske andet end de huse og lignende man ser. Det er altså bare i orden det der
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6216 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2012 kl. 16:54 |
Tak, jeg tror 10-12000 dele er blevet brugt til det. Jeg har aldrig haft tal på hvor mange dele jeg har brugt til mine modeller, da det er pænt kedeligt:-) Alt fra en oste slope til store 8x16 klodser er brugt til dette rumskib. Efter KF 2012 var det i Maj med til SW weekend i Taastrup men fik en stor skade under transporten, så jeg er nu i gang med at rekonstruere de sørgelige rester og gøre det stærkere og meget større:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2012 kl. 17:01 |
|
Endnu en gang en dejlig og flot rumskib fra dig!
Jeg har lige den samme forhold til hvor mange klodser jeg bruger i mine byggerier... lige så mange som nødvendigt...
Større??? Glæder mig til at se det! |
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2012 kl. 17:33 |
|
Fantastisk! Du skabe mere om mere respekt for Space på Byggepladen!
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2012 kl. 17:56 |
Tak Chris. Det er faktisk lidt underligt så få der bygger Space i denne forening. Taget i betragtning af at Lego tilbage i slut 70'erne kom med Classic Space temaet og har haft en kæmpe indflydelse på mange børns opvækst med deres seje rumtema. Til min konfirmation havde jeg bygget et stort rumskib som sangskjuler og mine forældre havde i al hemmelighed kontaktet Lego og fået rum minifigs som bordkorts holdere. Space går aldrig af mode men kan kun blive endnu mere avanceret.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2012 kl. 20:41 |
Definitely! ![]() |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-September-2012 kl. 05:14 |
|
Super flot rumskib
Blå og light gray er altid en flot farvekombination til rumskibe.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |