![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Mit rumskib nr.3 |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren-Johansen
Tagsten
Medlem siden: 18-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 462 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Mit rumskib nr.3Sendt: 19-September-2012 kl. 13:06 |
|
Mit 3. rumskib The Knorkhator. Et forskningsskib til at udforske nye galakser og måske finde tegn på nye livsformer.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Online Beskeder: 2050 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-September-2012 kl. 13:29 |
|
Som jeg sagde til udstillingen i Lem, er billederne her imponerende, men når man så ser dem i virkeligheden, bliver man virkelig overrasket over størrelse - fantastiske rumskibe du laver dig, Søren!
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard ..
|
|
![]() |
|
MortenHjortshøj
Klods
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 143 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-September-2012 kl. 01:11 |
|
Super sejt.
Skal ud udstille i Skærbæk ?
Jeg vil meget gerne se dem "live"
|
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Tagsten
Medlem siden: 18-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 462 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-September-2012 kl. 09:36 |
|
Yes jeg kommer til Skærbæk med 3 store rumskibe og 2 mindre fly:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Land: Danmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 705 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-September-2012 kl. 10:27 |
|
Det er altså nogle seje rumskibe du laver Søren. Og som Martin siger så er de virkeligt overvældende når man ser dem irl
|
|
|
Carsten Svendsen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-September-2012 kl. 11:39 |
|
Så skal du da glæde dig ekstra meget hvis du kommer til Skærbæk, for der har jeg et helt nyt rumskib med, som kun er blevet vist ved udstillingen i lem-hallen:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |