Byggepladen Websted Genveje:
Forside
Månedens billede
Kalender
Danmarkskortet
Medlemsfordele
Download
Chat
Forum Start Forum Start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Når kæresten flytter ind
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Når kæresten flytter ind

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Esben.K Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 09-Februar-2006
Land: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Esben.K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Når kæresten flytter ind
    Sendt: 12-August-2012 kl. 07:50
Her er mit bidrag til sommerkonkurrencen:

Når kæresten flytter ind

Min søde kæreste flytter ind i min lejlighed om en måneds tid og det glæder jeg mig meget til. Vi har aftalt at indrette hjemmet sammen så hun også føler sig hjemme. Og det er her jeg er begyndt at blive lidt bekymret, for hun er fuld af idéer...

Fair nok, der trænger til at blive malet og vinduerne skal nok også pudses. Men hun snakker om stribet tapet i pastelfarver, falsk stuk med blomstermotiv og gardiner i samme stil... det tror jeg lige vi skal diskutere. Og så er hun ikke så vild med min udsmykning på væggen... men samuraisværdet, det bliver hængende! Til gengæld har hun fundet et eller andet antikt på et loppemarked hun mener bør hænge hvor fladskærmen er i dag... vi får se.

Og hvad er der galt med halogenspots? Jeg har bestemt ikke behov for en eller anden dyr designerlampe! Hun tager sit spisebord med og har købt en dug der matcher hendes nye håndtaske (eller var det omvendt?)... okay, en papkasse dur nok ikke når man er to.

Lad gå med et par planter, men husdyr - der trækker jeg grænsen! Og bare fordi hun flytter ind skal hun ikke tro at hun kan hundse rundt med mig... hvad er det for noget med at jeg roder, spiser usundt, klæder mig grimt og trænger til at blive barberet og klippet? Pjat.

Nå, mon ikke vi finder et godt kompromis?

Hvad synes I om vignetten?

Esben
Til top
Casper.Hansen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 16-Januar-2012
Land: Danmark
Region: Nordsjælland
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 08:00
Tillykke med de store planerTongue.

Min erfaring er at man skal lade hende bestemme indretningen, så får du mere fred til klodserne.

Gem samuraisværdet og plakaterne til den dag du får dit eget mandeværelse.
Casper Hansen

Helt ærligt, Hvor klodset må man være?

Til top
Svend.Erik.Saksun Se Drop Down
Ambassadør
Ambassadør

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Land: LEGO World
Region: Vestsjælland
Beskeder: 7016
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 10:17
Sød kæreste - og du ser også meget pænere ud i vignetten til højre - men jeg kan bedst lide råhyggen til venstre 186
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador
I do not work - I live!
Til top
René.Hoffmann Se Drop Down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 24-Januar-2004
Land: Denmark
Beskeder: 4165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 13:10
Hahaha - det er fandme god humor! LOL

Jeg taler af erfaring, når jeg siger, at du skal aldrig gå med til falsk stuk... For helvede - det holdt jeg aldrig op med at hade... Ens mandighed forsvinder fuldstændig i samme sekund, du bor et sted med falsk stuk... LOL

Af samme årsag skal ninja-sværdet naturligvis ingen steder... Wink
René Hoffmann
LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Lars.H.Sørensen Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 02-Marts-2012
Land: Danmark
Beskeder: 282
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 13:20
Megen sandhed og god humor!! Big smile
Lars Heinrich Sørensen
- det er ingen skam at være "klodset" :-)
Til top
Morten.Dalermoen Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 30-Juli-2010
Land: Norge
Region: ikke oplyst
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten.Dalermoen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 15:13
Hahaha Clap Fed lille moc/vignett, Esben!

Du beveger dig inn i et "minefelt"LOL. Noen kameler skal du nok svelge for at andre skal få leve....

Redigeret af Morten.Dalermoen - 12-August-2012 kl. 15:13
Morten Dalermoen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.68
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.