![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Byggemøde/Minifig sotering 8 Sep i Voregod-Barde |
Besvar
|
| Forfatter | |
Johnny.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 19-September-2007 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 592 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Byggemøde/Minifig sotering 8 Sep i Voregod-BardeSendt: 04-August-2012 kl. 14:38 |
|
Så er det igen blevet tid til indkaldelse til minifig sotering, regner med vi går igang ved 10-11 tiden, der er rundstykker og kaffe til de morgenfriske, efter soteringen vil der også være noget at styrke sig på
|
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
*****At være eller ikke at have***** |
|
![]() |
|
John.Høj
Klods
Medlem siden: 30-September-2008 Land: Denmark Region: Sønderjylland Status: Offline Beskeder: 139 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-August-2012 kl. 12:48 |
|
Jamen jeg komme gerne og hjælper med sotering af minfigs.
|
|
|
John Høj Nielsen
|
|
![]() |
|
Alex.M.Hansen
Flise
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 49 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-August-2012 kl. 11:46 |
|
Hej jeg vil også gerne hjælpe
hilsen Alex
|
|
|
Alex Møller Hansen
|
|
![]() |
|
Martin.Svarrer
Plade
Medlem siden: 14-August-2007 Land: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Beskeder: 99 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-August-2012 kl. 15:13 |
|
Hej Johnny og Sandra
Jeg er også klar til at hjælpe efter min skades periode
|
|
|
Martin Svarrer
|
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01-September-2012 kl. 06:37 |
|
Hej.
Jeg kommer også og giver en hånd med.
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem & Kasserer Medlem siden: 07-Marts-2011 Land: DK Region: Østjylland Status: Online Beskeder: 624 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01-September-2012 kl. 07:24 |
|
Kommer:
John Høj
Alex M. Hansen
Martin Svarrer
Svend Sørensen
Søren Skjødt-Ladefoged
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer i Byggepladen |
|
![]() |
|
Johnny.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 19-September-2007 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 592 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01-September-2012 kl. 10:13 |
|
Vil godt lige vide hvor mange der kommer til rundstykker kl ca 10
|
|
|
Johnny Kølskov Sørensen
*****At være eller ikke at have***** |
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01-September-2012 kl. 13:39 |
|
Kommer:
John Høj Alex M. Hansen Martin Svarrer Svend Sørensen - Kommer omkring kl. 10.00 Søren Skjødt-Ladefoged
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem & Kasserer Medlem siden: 07-Marts-2011 Land: DK Region: Østjylland Status: Online Beskeder: 624 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 02-September-2012 kl. 02:31 |
|
Kommer:
John Høj Alex M. Hansen Martin Svarrer Svend Sørensen - Kommer omkring kl. 10.00 Søren Skjødt-Ladefoged-Kommer omkring kl. 10.00
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer i Byggepladen |
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 03-September-2012 kl. 10:18 |
|
Kommer:
John Høj Alex M. Hansen Martin Svarrer Svend Sørensen - Har dobbelt booket min kalender, Firma tur med jobbet. Søren Skjødt-Ladefoged-Kommer omkring kl. 10.00 Kan i stedet søndag, hvis vi evt. skulle/kunne ændre dato'en
|
|
![]() |
|
Martin.Svarrer
Plade
Medlem siden: 14-August-2007 Land: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Beskeder: 99 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 03-September-2012 kl. 15:26 |
|
Kommer:
John Høj Alex M. Hansen Martin Svarrer - Kommer omkring kl. 10:00 - medbringer en extra hjælper Svend Sørensen - Har dobbelt booket min kalender, Firma tur med jobbet. Søren Skjødt-Ladefoged-Kommer omkring kl. 10.00
Redigeret af Martin.Svarrer - 07-September-2012 kl. 16:39 |
|
|
Martin Svarrer
|
|
![]() |
|
Alex.M.Hansen
Flise
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 49 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-September-2012 kl. 10:30 |
|
jeg kommer til rundstykker |
|
|
Alex Møller Hansen
|
|
![]() |
|
John.Høj
Klods
Medlem siden: 30-September-2008 Land: Denmark Region: Sønderjylland Status: Offline Beskeder: 139 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-September-2012 kl. 06:26 |
|
Jeg vil gerne sige tak til alle som var med, til et hyggeligt byggemøde m/ sortering af minifigs.
Og tak til Johnny og Sandra, for at de ville have os. Redigeret af John.Høj - 09-September-2012 kl. 06:32 |
|
|
John Høj Nielsen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |