![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Pizza Jester |
Besvar
|
| Forfatter | |
Benjamin.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 04-Februar-2012 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 224 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Pizza JesterSendt: 31-Juli-2012 kl. 13:38 |
|
Her er mit første modular house.
Det kræver godt nok nogle klodser Pizza Jester front by bentoft, on Flickr Pizza Jester detail by bentoft, on Flickr Pizza Jester back by bentoft, on Flickr Pizza Jester inside by bentoft, on Flickr |
|
|
Lider af kronisk flise mangel
flickr |
|
![]() |
|
Morten.Toftegaard
Klods
Medlem siden: 03-Juli-2010 Land: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 104 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 14:04 |
|
Man blir helt sulten, det ser rigtig godt ud. Kan specielt godt lide indretningen.
|
|
|
Morten Toftegaard Nielsen
En rigtig mand er en LEGO-mand |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 1113 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 14:38 |
|
Flot og indbydende facade og god farvesammensætning . Det virker autentisk
|
|
|
Jørgen Pedersen
Jeg er klodset med LEGO. |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 599 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 16:37 |
Ja, og så er der også åbnet op for godteposen med spændende teknikker, bl.a. "Erling"-mosaikkerne. |
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 282 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 01-August-2012 kl. 13:20 |
|
Virkeligt flot hus med mange lækre detaljer! Ville passe fint med modular buildings.
|
|
|
Lars Heinrich Sørensen
- det er ingen skam at være "klodset" :-) |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 04-Marts-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 825 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-August-2012 kl. 06:51 |
|
Rigtig flot. Z'et er sgu smart lavet
|
|
|
Ulrik Hansen
Playdult/Legevoksen 'Life is what happens to you when you're busy MOCing other plans' Flickr-galleri |
|
![]() |
|
Peter.Holmstrand
Knop
Medlem siden: 12-Februar-2012 Region: Sydsjælland Status: Offline Beskeder: 4 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-August-2012 kl. 09:24 |
|
Hold da op det er flot!
|
|
|
Peter Homstrand
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Tagsten
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 386 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-August-2012 kl. 10:03 |
|
Fedt. Du har mange smarte detaljer med. Bl.a. erlinger til i mosaik og brugen til at holde vinduerne og så brugen af oste til at lave Z'er.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Morten.Godiksen
Flise
Medlem siden: 27-August-2012 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 23 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29-August-2012 kl. 16:55 |
|
Rigtig fed bygning! Jeg er vild med skiltet, mosaikken af airlings, vinduerne der 'ligger ned' og frisen under taget :-)
|
|
|
Morten
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Liftarm
Medlem siden: 29-Februar-2004 Land: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 4061 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29-August-2012 kl. 17:00 |
Redigeret af Peter.Vingborg - 29-August-2012 kl. 17:03 |
|
![]() |
|
Morten.Frandsen
Plade
Medlem siden: 06-August-2010 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 56 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-September-2012 kl. 05:18 |
|
Flot modulbygning. Helt klart en af de bedre jeg har set. Masser af gode detaljer på fronten. Jeg kunne godt tænke mig lidt "halløj" på bagsiden også.
|
|
|
Morten Frandsen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |