![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Modular house - butik Butterfly |
Besvar
|
| Forfatter | |
Trine.Jensen
Klods
Medlem siden: 14-November-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 219 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Modular house - butik ButterflySendt: 31-Juli-2012 kl. 11:33 |
|
I min lille bydel er der åbnet en butik med smart tøj til de unge piger. Butik Butterly. Det er mit bidrag til konkurrrencen.
Hele bygningen forfra:
Nærbillede af butikken udefra:
Butikken indefra:
Venlig hilsen Trine |
|
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2010 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 281 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 12:29 |
|
Genialt at bruge Freinds-figurerne som mannequindukker
|
|
|
Lasse Vestergård
Medlem af TC8 "At bygge er at hygge" "Intet LEGO er for gammelt" "SNOT er godt" |
|
![]() |
|
K.Gabriel
Tagsten
Medlem siden: 24-Juli-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 441 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 13:07 |
|
Jeg kan også godt lide din anvendelse af Friends-figurer. Det fungerer helt perfekt. Flot hus og butik.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 04-Februar-2012 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 225 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 15:54 |
|
Flot butik
|
|
|
Lider af kronisk flise mangel
flickr |
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |