![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Fra byggeplads til domicil |
Besvar
|
| Forfatter | |
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Online Beskeder: 600 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Fra byggeplads til domicilSendt: 25-Juli-2012 kl. 11:13 |
|
Mit andet bidrag i sommerkonkurrencen 2012 - og mit første forsøg med microskala byggeri. Det bliver ikke sidste gang jeg prøver den disciplin - der er masser af kreative muligheder og udfordringer, og så fylder det ikke nær så meget som minifigskala eller endnu større! Kritik og forslag modtages gerne - som skrevet er jeg ny i microverdenen
![]() ![]() |
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 1114 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2012 kl. 11:33 |
|
Godt og enkelt
Redigeret af Jørgen.Pedersen - 25-Juli-2012 kl. 11:34 |
|
|
Jørgen Pedersen
Jeg er klodset med LEGO. |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 04-Februar-2012 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 225 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2012 kl. 13:46 |
|
Det er du slupppet rigtig godt fra. Jeg er især vild med byggepladsen.
|
|
|
Lider af kronisk flise mangel
flickr |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 04-Marts-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 825 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 13:44 |
|
De er flotte
![]() Ps. Micro scale er faktisk et ret vidt begreb rent skalamæssigt. Mange bygger ikke helt så micro, som man kan slippe afsted med. |
|
|
Ulrik Hansen
Playdult/Legevoksen 'Life is what happens to you when you're busy MOCing other plans' Flickr-galleri |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Online Beskeder: 600 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 14:31 |
Mange tak!
Kravet er vel blot, at de skal være mindre end minifigscale. Så der er stadig mulighed for at lave store kreationer med masser af detaljer. Som skrevet ovenfor, er jeg bestemt ikke færdig med at bygge i microscale.
|
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |