![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Soldaterfort |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Jeppe.Schmidt
Tagsten
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 386 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: SoldaterfortSendt: 18-Juli-2012 kl. 05:17 |
|
|
Jeg har kreeret dette fort til de blå soldater, fordi jeg syntes de manglede et sted at holde til. Jeg har søgt inspiration i et for mange ganske velkendt soldaterfort.
![]() Et overblik over herligheden. ![]() Denne vinkel er nok lidt mere velkendt. ![]() Arme soldat, der bare skal stå og løfte tænder dag ud og dag ind. ![]() Så er der denne pirat, der må holde fast, for ikke at blive til krokodilleføde. ![]() Der er også en pirat i et fangehold, der lokker med et skattekort. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
Jeppe Schmidt
|
||
![]() |
||
Morten.Toftegaard
Klods
Medlem siden: 03-Juli-2010 Land: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 104 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 05:56 |
|
|
Jeg kan rigtig godt lide den måde du har lavet klipperne på, og massere af fed detaljer.
|
||
|
Morten Toftegaard Nielsen
En rigtig mand er en LEGO-mand |
||
![]() |
||
Thomas.Laursen
Klods
Medlem siden: 02-Maj-2012 Land: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 259 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 06:50 |
|
|
Ligner lidt opsætning fra legoland ?? eller er jeg forkert på den, men mega sejt lavet :D
|
||
|
Thomas Laursen
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 28-November-2010 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 738 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 07:47 |
|
|
Et herligt fort. Du kunne evt. bruge en masse små blå plates til at skabe lidt bølger på vandet.
|
||
|
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul. |
||
![]() |
||
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 07:51 |
|
Jeg fik den samme ide. Flot lille moc du har fået lavet
|
||
![]() |
||
S.Skjødt-Ladefoged
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem & Kasserer Medlem siden: 07-Marts-2011 Land: DK Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 623 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 07:53 |
|
|
Fed kopi af fortet ved piratbådene i LEGOLAND.
Det har du bare ramt rigtigt godt. |
||
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer i Byggepladen |
||
![]() |
||
Jeppe.Schmidt
Tagsten
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 386 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 09:41 |
|
Helt rigtigt ![]() Det var lidt mere besværligt end som så, og da jeg først kom igang viste det sig at det skulle være en del større end jeg først havde beregnet, hvis det skulle være en eksakt kopi. Det var der ikke lige klodser til i denne her omgang, så jeg nøjedes med at bygge noget af det efter fortet i LEGOLAND, og resten af fri fantasi. Tak for ideen med bølgerne. Jeg har faktisk en masse 1x1 slopes i trans clear, som fungerer udmærket som bølger... men vandet ved piratbådene er jo ikke de mest oprørte, så ved ikke om bølger passer ind. På den anden side burde vandet være mere grønt en blåt, hvis det skal ligner piratbådene
![]() |
||
|
Jeppe Schmidt
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 04-Marts-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 825 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 13:07 |
|
|
Flot
Jeg kan se der står en deling klar i det fjerne ![]() |
||
|
Ulrik Hansen
Playdult/Legevoksen 'Life is what happens to you when you're busy MOCing other plans' Flickr-galleri |
||
![]() |
||
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |