![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Skt. Minifig Kapel |
Besvar
|
| Forfatter | |
Sandra.Almeida
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-September-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 802 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Skt. Minifig KapelSendt: 17-Juli-2012 kl. 14:26 |
|
Så er der på tid jeg poster her min seneste MOC, håber I kan lide det... ellers...
.
Også video på youtube here: http://www.youtube.com/watch?v=_A_aT67vnnE |
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He kan barely function in the present!" |
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem & Kasserer Medlem siden: 07-Marts-2011 Land: DK Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 627 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2012 kl. 14:40 |
|
Det er en rigtig nydelig MOC du har fået lave og dejlig med en klokke der ringer så lydløs
Glæder mig til at se den live.
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer i Byggepladen |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Bestyrelse
Formand Medlem siden: 20-September-2007 Land: Denmark Region: Midtsjælland Status: Online Beskeder: 780 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2012 kl. 15:29 |
Du behøves ikke at true mig, for at få mig til at synes om den
Jeg synes der er rigtig mange super gode detaljer.
Da jeg lige er hjemvendt fra en uges ferie i Lissabon, kan jeg nemt forestille mig denne kirke placeret ind i mellem et par andre huse i en gade der nede. Er den inspireret af en bestemt kirke?
|
|
|
Anne Mette Vestergård
"Det bedste er ikke for godt" Medlem af TC8 |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-September-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 802 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2012 kl. 16:32 |
|
Ja, skam at den ikke findes en klokke sound brick fra LEGO...
Jo Anne Mette, jeg glemt at skrive det her.
Capela de Afonsim, Portugal:
|
|
|
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He kan barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 04-Februar-2012 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 225 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 14:25 |
|
Flot kirke og godt bidrag til konkurrencen.
Kan den åbnes og er der noget indretning?
|
|
|
Lider af kronisk flise mangel
flickr |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 16:00 |
|
Den er modular, så ja, den kan åbnes.
Der er 2 etage som kan bruges, da 3. og 4. er fuld med batteri boks, IF modtager og motor. Lige nu, er der ikke ret meget indretning, da jeg ikke har så meget fri tid til at bygge, valgt jeg at indretning fra (den kan ikke ses under udstilling alligevel). Det kan være at på et senere tidspunkt jeg laver den, da den er en MOC jeg gerne behold.
|
|
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 04-Marts-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 825 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 13:14 |
|
Flot! Og fiks måde du har PF gemt i den (video)
|
|
|
Ulrik Hansen
Playdult/Legevoksen 'Life is what happens to you when you're busy MOCing other plans' Flickr-galleri |
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |