![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Sagde du dæk |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lone.Pihl
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Beskeder: 299 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Sagde du dækSendt: 14-Juli-2012 kl. 10:26 |
|
Vi har lavet en personlig gave til vores mekaniker, som har fødselsdag. Inspirationen kommer fra denne reklame video:
http://www.youtube.com/watch?v=XP5sJjHmX9E
|
|
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Land: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 513 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juli-2012 kl. 16:40 |
|
Herligt, flot lavet, med blindestok, hund og det hele, men hvorfor er hjulet faldet af?
|
|
|
Casper Hansen
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
|
|
![]() |
|
Martin.Bruun
Liftarm
LUGBULK General Medlem siden: 24-Januar-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 4308 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2012 kl. 03:26 |
|
Hvorfor ikke lave nogle biler der ligner dem i reklamen?
![]() Det er selvfølgelig nemmere at tage et par officielle sæt, men det ville da gøre det til en mere personlig gave, hvis I selv havde moc'et et par biler sammen. Eventuelt en arbejdsbil der ligner hans egen.
|
|
|
Martin Bruun
LUGBULK-ansvarlig Spørg mig om LUGBULK "A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Beskeder: 299 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2012 kl. 09:00 |
|
Siden videoen er blevet lavet er firmabilernes farve skiftet til orange. Det er nok ikke dæk-bilen, som kan løse problemet.
Det var først på selve dagen, at vi fik ideen til at bygge videre på videoen, derfor havde vi ikke tid til at skabe bilerne - vi bygger ikke så meget nyt, så det ville kræve en del arbejde og det havde vi ikke tid til. Dækbilen er en af de biler, som han ejer. Han har godt nok ikke en kranbil endnu. Fødselaren blev rigtig glad for gaven - men han spurgte også til dækket. Han var glad for at hans logo var kommet på bilen.
|
|
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |