![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Unicef logo |
Besvar
|
| Forfatter | |
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 1261 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Unicef logoSendt: 12-Juli-2012 kl. 07:19 |
|
Hej. Nogle gange er arbejde en fornøjelse ![]() Jeg blev bedt om at lave nedenstående, tog ca. 24 timers byggetid. |
|
|
Bo Jensen nu med 502 forskellig Star Wars minifigur.Komplet samling.
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Panel
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 850 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 07:24 |
|
Hold da op det er flot
|
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Jesper.Burgdorff
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 535 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 07:26 |
|
Den er rigtig god lavet, den burde der blive lavet mange flere af og sendt ud til de små kontor i verden sammen med en røvfuld klodser til børnene
|
|
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Garder
Tagsten
Medlem siden: 24-Oktober-2008 Land: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Beskeder: 303 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 08:08 |
|
jammen det er jo smukt
|
|
|
Henrik Garder
U=I*R |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 1113 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 08:20 |
|
Det er rigtig godt .
|
|
|
Jørgen Pedersen
Jeg er klodset med LEGO. |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Land: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 508 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 08:32 |
|
Meget flot.
Fin detalje med at dele af det hvide er løftet ud at det lyseblå. Hvilken af de mange blå nyancer er baggrunden lavet i? |
|
|
Casper Hansen
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
|
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 1261 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 08:59 |
|
Hej de blå klodser er medium blå.Dog er der meget farve forskel specialt på de nedereste.Jeg har klaget til LEGO mn de siger at det er inden for deres grænse. Hvis man skal være helt sikker på at farven skal holde,skal alle klodserene laves af samme granulat. Hilsen Bo
|
|
|
Bo Jensen nu med 502 forskellig Star Wars minifigur.Komplet samling.
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7011 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 11:01 |
|
Rigtigt flot Bo - det burde masseproduceres!
BTW så giver jeg ikke meget for TLG's farve tolerancer
Jeg har stort set alle klodser og elementer i 6 nuancer af hver farve
|
|
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
|
![]() |
|
Kenneth.N
Tagsten
Medlem siden: 22-Juli-2009 Land: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Beskeder: 692 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 11:22 |
|
Fantastisk Bo !!
Virkeligt flot !!!
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Liftarm
Medlem siden: 29-April-2008 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 2812 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 13:07 |
|
Det er blevet rigtig godt Bo.
Det kan du da godt være bekendt at vise frem. Jeg kan rigtig godt lide at du har hævet en del af det, så der kommer lidt dybde i. Det ser godt ud.
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Tagsten
Medlem siden: 18-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 462 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 12-Juli-2012 kl. 13:56 |
|
Flot arbejde lige der:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |