Byggepladen Websted Genveje:
Forside
Månedens billede
Kalender
Danmarkskortet
Medlemsfordele
Download
Chat
Forum Start Forum Start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Raptor Troop carrier
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Raptor Troop carrier

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Søren-Johansen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 18-Marts-2012
Land: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 469
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Raptor Troop carrier
    Sendt: 07-Juli-2012 kl. 13:46
Søren Johansen
Til top
Lars.H.Sørensen Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Hovedstadsområdet
Beskeder: 283
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 15:20
pæn model!. er der nogen funktioner/kan den åbnes osv?
Lars Heinrich Sørensen
- det er ingen skam at være "klodset" :-)
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 15:53
Ja den kan åbnes 2 steder på taget og har en ufoldelig rampe bagest. Det er et spaceship der kan landsætte tropper.
Søren Johansen
Til top
Chris.Paton Se Drop Down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Land: Greenland
Region: Grønland
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 19:19
Jep, den er gokendt! Har du flere billeder eller en link til Flickr billeder f.eks.? Hvad med tropperne? Vi har brug for at se mere! Big smile
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 16:53
Jeg har mange flere billeder af alle mine MOC's på mocpages.com. Søg efter mit navn Søren Johansen
Søren Johansen
Til top
Sandra.Almeida Se Drop Down
Panel
Panel

Medlem siden: 28-September-2009
Land: Denmark
Region: Vestjylland
Beskeder: 802
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 11:21
Tak fordi du tog dine flotte rumskibe til Lem!
Det var super at se dem "live"!
Sådan nogle får man lyst til at bygge lidt rumskib også... dog er jeg "begrænset" til nogle TV serier...

Kommer de fra tv/bio eller fra din egne fantasi?
Håber du fortsætter med mange flere i fremtid!
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..."
- "The Future? He kan barely function in the present!"
Til top
Erik.D.Petersen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: Vestjylland
Beskeder: 600
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 14:42
Flot carrier. Da jeg først så navnet, kom jeg dog i første omgang til at tænke på Battlestar Galactica (som konen og jeg er ved at se sæson 3 af Wink). Men det er vist ikke herfra du har din direkte inspiration, eller?
Glæder mig til at se den - og meget andet - til LFW!!! Smile
Erik D. Petersen
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 02:57
De er alle bygget af min fantasi og ikke direkte inspireret fra film eller serier. Jeg har altid haft sci-fi som en favorit genre. Det gode ved at bygge rumskibe er at der ingen regler er for hvad der er rigtigt og forkert. Det gælder om at lave vinkler og facon og gøre det stort og detaljeret også gerne funktionelt. See you in space
Søren Johansen
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 09-Februar-2011
Region: Østjylland
Status: Online
Beskeder: 400
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 04:13
Hej Søren,
Dine rumskibe er rigtig fede, og kæmpe store... :-)... og hvor er det da også bare fedt at du bare bygger efter fri fantasi, frem for det skal ligne et bestemt skib (ikke at der er noget galt i det).

Én der dog ærger mig lidt, er kvaliteten på selve billedet af rumskibet. For det fortjener virkelig at blive fremvist på den bedst mulige måde, hvor man kan se så mange detaljer som muligt. Hvis du ikke selv har mulighed for det, så kan det være du kender en med et fint kamera, som kan tage nogle flotte billeder af det, for det fortjener dine fumskib virkelig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.68
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.