![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Raptor Troop carrier |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren-Johansen
Tagsten
Medlem siden: 18-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 469 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Raptor Troop carrierSendt: 07-Juli-2012 kl. 13:46 |
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 283 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 15:20 |
|
pæn model!. er der nogen funktioner/kan den åbnes osv?
|
|
|
Lars Heinrich Sørensen
- det er ingen skam at være "klodset" :-) |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Tagsten
Medlem siden: 18-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 469 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 15:53 |
|
Ja den kan åbnes 2 steder på taget og har en ufoldelig rampe bagest. Det er et spaceship der kan landsætte tropper.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Land: Greenland Region: Grønland Status: Offline Beskeder: 1319 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 19:19 |
|
Jep, den er gokendt! Har du flere billeder eller en link til Flickr billeder f.eks.? Hvad med tropperne? Vi har brug for at se mere!
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-Juli-2012 kl. 16:53 |
|
Jeg har mange flere billeder af alle mine MOC's på mocpages.com. Søg efter mit navn Søren Johansen
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-September-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 802 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-August-2012 kl. 11:21 |
|
Tak fordi du tog dine flotte rumskibe til Lem!
Det var super at se dem "live"! Sådan nogle får man lyst til at bygge lidt rumskib også... dog er jeg "begrænset" til nogle TV serier...
Kommer de fra tv/bio eller fra din egne fantasi? Håber du fortsætter med mange flere i fremtid!
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He kan barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 600 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-August-2012 kl. 14:42 |
|
Flot carrier. Da jeg først så navnet, kom jeg dog i første omgang til at tænke på Battlestar Galactica (som konen og jeg er ved at se sæson 3 af
). Men det er vist ikke herfra du har din direkte inspiration, eller?Glæder mig til at se den - og meget andet - til LFW!!! ![]() |
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-August-2012 kl. 02:57 |
|
De er alle bygget af min fantasi og ikke direkte inspireret fra film eller serier. Jeg har altid haft sci-fi som en favorit genre. Det gode ved at bygge rumskibe er at der ingen regler er for hvad der er rigtigt og forkert. Det gælder om at lave vinkler og facon og gøre det stort og detaljeret også gerne funktionelt. See you in space
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Rasmus.Ansbjerg
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 09-Februar-2011 Land: Danmark Region: Østjylland Status: Online Beskeder: 400 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-August-2012 kl. 04:13 |
|
Hej Søren,
Dine rumskibe er rigtig fede, og kæmpe store... :-)... og hvor er det da også bare fedt at du bare bygger efter fri fantasi, frem for det skal ligne et bestemt skib (ikke at der er noget galt i det). Én der dog ærger mig lidt, er kvaliteten på selve billedet af rumskibet. For det fortjener virkelig at blive fremvist på den bedst mulige måde, hvor man kan se så mange detaljer som muligt. Hvis du ikke selv har mulighed for det, så kan det være du kender en med et fint kamera, som kan tage nogle flotte billeder af det, for det fortjener dine fumskib virkelig.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |