Byggepladen Websted Genveje:
Forside
Månedens billede
Kalender
Danmarkskortet
Medlemsfordele
Download
Chat
Forum Start Forum Start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Auto forhandler med udstilling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auto forhandler med udstilling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Jesper.Burgdorff Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 02-Marts-2012
Land: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Beskeder: 536
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auto forhandler med udstilling
    Sendt: 03-Juli-2012 kl. 14:46
Jeg er ved at være fortrolig med LDD og er nu gået igang med at designe en Automobil forhandler.

Her er de første par billeder af bygningen som bliver 2x6 baseplate.
Her ses den fra forsiden af hvor der kommer til at være udskudt udstilling i begge ender og port/døre foran så bilerne kan komme ud foran til udstilling også.
Der bliver blomster rund om hvis det ser godt ud, ellers bliver det som nu.

Ideen er at de to runde udstillinger skal være med 3 stk. glas over hinanden og resten i 2 stk.
Det er desuden planen at der skal være salgskontor osv. indenfor og parkering nede bagved.

Jeg kunne måske godt bruge et link eller to til hvor man kan finde løsninger på at skrive tekst ind i vægene da jeg på den ene side gerne vil skrive Madsen`s AUTO, og lave et skilt som skal stå på taget.

Hvis der er nogle forbedringer og forslag så høre jeg gerne fra jer Smile

Håber at standarten ikke er helt til grin??

Redigeret af Jesper.Burgdorff - 03-Juli-2012 kl. 17:29
Til top
Tomas.Lørup Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-December-2010
Land: Danmark
Region: Nordvestjylland
Beskeder: 345
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tomas.Lørup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 16:18
Nu har jo fulgt dit projekt fra det blev tegnet lidt på en blok og syntes stadig det ser spændende ud.....

også sjovt at se at nogle af de foreslåede ideer er blevet indført....

Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
Til top
Morten.Øberg Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-November-2007
Region: Hovedstadsområdet
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten.Øberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 16:43
jeg har selv planer om at bygge et bilhus.  Jeg kan ikke finde ud af DDL, så det bliver bare at kaste mig ud i det.

Glæder mig til at se hvad dit projekt ender med.
Morten Øberg
Til top
Jesper.Burgdorff Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Region: Trekantsområdet
Beskeder: 536
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 16:03
Så er der kommet tekst på den ene endevæg.
Jeg ved ikke om det ser for bart ud eller om jeg evnt. skulle sætte en dør ind for at gøre det mere levende på den side af bygningen?
Det går ikke helt så hurtigt med at få det bygget som jeg gerne ville, og er ikke den erfarne bygger endnu, så kom endelig med forslag til forbedringer og forslagSmile
Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Svend.Sørensen Se Drop Down
Klods
Klods

Land: Danmark
Region: Midtjylland
Beskeder: 169
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 01:48
Det er en flot autoforhandler du har gang i.
Og syntes da der skal være en dør for enden, lige der hvor trappen er.

Når du bruger LDD, så tjek priser på elementer inden du bruger for mange af de samme.
LDD, har jo de flest hvis ikke alle LEGO's elementer, og nogle af disse er ikke i produktion mere. 
Nogle transclear, wall elementer, døre, vinduer osv.
Derfor kan det være en god ide at kigge på LEGO's PAB; Link
Hvis de findes der, kan du altid købe dem der. Og chancen for de findes på bricklink, er også meget størrer.
(bitter erfaring Smile)

Bruger selv meget LDD, til at få ideer og til at hjælpe med at undersøge hvad eventuelle projekter vil koste at udfører i virkeligheden, og kan kun sige en del bliver ikke til noget "endnu"
Så synes det er fedt at se nogle gå i gang med projekter sådan.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.68
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.