![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Vagtparade |
Besvar
|
| Forfatter | |
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: VagtparadeSendt: 22-Juni-2012 kl. 14:44 |
|
Måtte lige benytte mig af regnvejret og færdiggøre mit display til Community Window i LEGO Store...
Det blev til en St. Kongensgade look alike og en vagtparade med hvad dertil hører.
Og ja, Henning M og andre, jeg er klar over at det hverken er et tambourkorps, en kongevagt eller en løjtnantsvagt eller lignende der kommer marcherende.
Modellen er bygget til turisterne, der kommer ind i butikken på Strøget og ikke til gamle gardere!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og et billede af hele displayet.
Den opmærksomme læser har sikkert allede spottet et nyt (blåt) hus til højre...
![]() |
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:50 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 11-August-2025 kl. 10:52 |
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:57 |
Det er vel til selvforsvar for den verserende bandekrig. Der står jo en hipie nede på hjørnet, og så er der vel ikke langt til en pusher og en bande. Rigtig god scene du har valgt svend Erik. Flot moc. Den glæder jeg mig til at se i butikken næste gang.
Redigeret af C.Behrens - 22-Juni-2012 kl. 14:59 |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2012 kl. 18:18 |
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2012 kl. 03:56 |
|
Meget flot Svend Erik. Jeg vil kigge nærmere når jeg får taget mig sammen til at hente mit eget layout.
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2012 kl. 07:30 |
|
Skal garderne egentlig ikke have blå bukser på?
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2012 kl. 09:22 |
|
Det er et flot display du har fået lavet.
Måske den foreste garder skulle have sådan en på skulderen? http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=2526 bare for at marker at han har større rang end de andre.
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4244 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2012 kl. 13:46 |
|
Super
Glæder mig som andre til at nærstudere den, når den kommer ind i LEGO Store. Det er 2 super gode huse, med fede detaljer. Kan specielt godt lide gavlen med "dragen" på det blå hus.
Jeg håber ikke, at denne flotte MOC skræmmer nogen fra selv at melde sig til at bygge til LEGO Store. Listen med udstillere er snart ved at være tom:
Redigeret af A.M.Vestergård - 23-Juni-2012 kl. 13:47 |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Juni-2012 kl. 06:25 |
|
Igen en super flot moc. OG fedt med alle de "minifigures" der er sat direkte ind.
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Juni-2012 kl. 06:42 |
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |