![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
SuperBrugsen del 4.......Vaskehal |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lars.Fink.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Land: Danmark Region: Sønderjylland Status: Online Beskeder: 702 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: SuperBrugsen del 4.......VaskehalSendt: 21-Juni-2012 kl. 11:19 |
|
Hej alle
Så er jeg ved at være i mål med den sidste del til SuperBrugsen bygningerne - nemlig vaskehallen - ikke den mest spændende bygning men selve vaskemaskinen voldte lidt kvaler men synes selv den er blevet OK - der mangler liv og nabogrunden tilvenstre skal jeg have fundet på et eller andet at bygge da der i virkeligheden er en indhegnet parkeringsplads....ikke så spændende nå men nu lidt billeder - først af den rigtige irl og derefter min model Så kommer LEGOmodellen Kig ind i vaskehallen Puslerummet til venstre Billede fra vejen Set fra den anden side Og et til - det sorte hegn adskiller vaskehallen fra jernbanen der løber bagved... Set fra oven og til sidst selve vaskemaskinen Så mangler jeg bare de sidste klodser til at lave tankanlægget færdigt ....... Kritik modtages gerne...... |
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Liftarm
Medlem siden: 24-Januar-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 4164 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21-Juni-2012 kl. 12:07 |
|
Den er fed, Lars.... Specielt vaskemaskinen er rigtig godt ramt!
![]() Mht. parkerings-pladsen ved siden af - så synes jeg ikke, at du skal bygge andet end en p-plads... Lige med din type byggeri - der synes jeg, at genkendelsen af den virkelige bygning og de omgivende arealer er vigtigere end noget spændende byggeri, som ikke findes der i virkeligheden... En p-plads kan være skueplads for masser af små sjove optrin... Og så kan du øve dig i at bygge dine egne biler... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 1113 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21-Juni-2012 kl. 12:26 |
|
Flot byggeri, enkelt som i virkeligheden.
Kan tilslutte mig Renè med hensyn til vaskemaskinen. den er rigtig flot og lige i plet.
|
|
|
Jørgen Pedersen
Jeg er klodset med LEGO. |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-September-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Online Beskeder: 801 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21-Juni-2012 kl. 12:55 |
|
Modellen ser mere spændende ud end RL.
Og rigtig flot med vaskemaskinen.
Den eneste jeg synes at virker lidt forket er døren. Virker breder på foto end i modellen. Skam de der døre klodser ikke findes i 2 ekstra knopper lang. |
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He kan barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Land: Danmark Region: Sønderjylland Status: Online Beskeder: 702 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21-Juni-2012 kl. 15:37 |
Rigtigt - vaskehalsdørene har ikke den rigtige størrelse i bredden pga de ikke findes større så det virker lidt smalt der
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Tagsten
Medlem siden: 17-Januar-2011 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 378 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21-Juni-2012 kl. 19:55 |
|
Jeg er enig med de andre. Den er fandme flot. Det eneste jeg synes kunne forbedres er farven på vaskehalsdøren. Den klare blå skærer lidt i forhold til billedet af den rigtige...
Jeg er også enig med de andre i at du bare skal bygge p-pladsen, og så lave noget sjovt på den
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Land: Danmark Region: Nordsjælland Status: Online Beskeder: 509 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2012 kl. 08:35 |
|
Det ser rigtigt fornuftigt ud. Det er godtnok mange klodser der skal bruges på det projekt.
"VASK INDKØRSEL" Skiltet over porten ser ikke buet ud på IRL billederne. Kommer der lamper over "VASK FRA KR 49,-" skiltet? Meget spændende projekt, glæder mig til at se det IRL. |
|
|
Casper Hansen
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2012 kl. 15:07 |
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Online Beskeder: 594 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2012 kl. 17:17 |
Det virker på mig som en god beslutning - synes i hvert fald at det løfter niveauet på modellen i.f.t. den rigtige bygning tager sig ud. Håber også at du får det hele med til Skærbæk - det mindes jeg nærmest du ved en tidligere lejlighed på forum har "lovet" os ![]() |
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2012 kl. 17:32 |
|
Håber også at du får det hele med til Skærbæk - det mindes jeg nærmest du ved en tidligere lejlighed på forum har "lovet" os
![]() [/QUOTE] Ja nu må vi se den er ihvertfald meldt til så må vi se om der bliver plads............... Hvornår får vi egentlig besked vedr. Skærbæk........ For LUGBULK er jo snart på trapperne siger jungletrommerne Redigeret af Lars.Fink.Hansen - 24-Juni-2012 kl. 09:03 |
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |