![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Golden Whale |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 26-November-2011 Land: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 312 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Golden WhaleSendt: 15-Juni-2012 kl. 17:46 |
|
|
det er det første skib i verden der har dette system, med fjernstyret kannoner/luger/lys
Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 16-Juni-2012 kl. 04:52 |
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Panel
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 850 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:48 |
|
|
Det kan jeg godt forstå du er stolt af - det er super fedt lavet
|
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 26-November-2011 Land: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 312 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:55 |
|
tak jeg tilføjer nogle billeder senere, indtil da, kan i tjekke min mocpages side ud, eller bare nyde videoen,
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Liftarm
Medlem siden: 29-Maj-2006 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 4053 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juni-2012 kl. 18:33 |
|
|
Det er efeterhånden sjældent, at jeg finder tid til at kommentere MOCs, men denne præsentation fortjener STOR ros.
Skibet er flot, og dine fjernbetjente kanon-porte gør enhver LEGO Pirate-fan blød i knæene. Og da vi vel alle (LEGO Pirate's fans) er POTC-fans ødelægger det jo absolut intet, at underlægningsmusikken stammer herfra. Super med indlagt lys ovenikøbet. Det er sådan et skib, jeg har drømt om at bygge i mange år. Jeg havde dog nok valgt nogle andre (eller færre) farver, men det er jo en smagssag.
|
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 5170 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 02:23 |
|
|
Fed idé. Det ærgrer mig en anelse, at man kan se tandhjulet - er det ikke muligt at få det skjult på en måde?
Redigeret af C.Straaberg - 16-Juni-2012 kl. 02:23 |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 04:17 |
|
mange tak for de fine ord, et eller andet sted er de mange farve meget realistiske, fordi de rigtige skibe havde også utroligt mange farve (mest de franske)
men denne her, det virkede bare så naturligt at putte en masse farve ind i den hehe, og ja den har mange farve, den har 7 i alt, men det er godt, fordi normalt bruger jeg kun 2 farver, og det kommer tit til at se for ensformigt ud Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 16-Juni-2012 kl. 04:26 |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 04:24 |
|
tro mig jeg arbejder på det, fordi jeg hader det også, jeg har også fundet en måde men så kan jeg kun åbne portene, ikke lukke dem igen, og det går jo ikke, men lad os sige jeg tog den med til legoworld, så kunne jeg fjerne tandhjulene, ligesom i det her billdede det smarte er at hvis jeg gør det, så kan kannonerne stadig løbe frem og tilbage, og hvis man tilslutter dem til en ny eller gammel transformer, så kan de kører i et langsomt tempo + de kan kører hele dagen, |
||
![]() |
||
Martin.Bruun
Liftarm
LUGBULK General Medlem siden: 24-Januar-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 4308 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 04:38 |
|
|
Det er et fedt skib.
Det er en meget blæret detalje med kanonportene. Ligesom Jesper synes jeg måske nok at skibet er en smule spraglet, men det er måske også lidt fordi at der så meget liv på den med alle de minifigs. Jeg kan ikke lige vurdere hvor realistisk det er, men fra visse vinkler, synes jeg også at det ser en smule fladnæset ud. Som om at de øverste klodslag fra niveauet cirka omkring akslen til kanonportene og opefter burde have gået lidt længere ud over boven.
|
||
|
Martin Bruun
LUGBULK-ansvarlig Spørg mig om LUGBULK "A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 04:54 |
|
igen hver sin smag,
jeg kan godt lide det, Og det er det der tæller, jeg deler bare mit arbejde med jer, men som sagt, så er alle kommentarer velkommen, |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 04:55 |
|
og jo den er lidt flad næset, men det er meget karekteristisk,
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7015 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 05:16 |
|
|
Det er jo et kompromis ligesom i de fleste andre moc's.
Jeg synes der er for mange stormaster på så lille et skib - især da de store linieskibe med op til 74 kanoner i 3 etager kun havde 3 master.
Eksempel: HMS Victory
![]() |
||
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 05:21 |
|
tja, jeg syntes bare den så tom ud med kun 3 master,
|
||
![]() |
||
K.Gabriel
Tagsten
Medlem siden: 24-Juli-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 441 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 06:20 |
|
|
Super flot MOC. Har du overvejet, om du kan anvende et sort tandhjul i stedet, så er det måske ikke så synligt (det, du har anvendt, mindes jeg dog ikke at have set i sort). Det næste må vel være, at du får kanonerne til at fyre nogle klodser (kanonkugler) af sted.
|
||
|
K.Gabriel
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 06:26 |
|
det eksitere ikke i sort, har tjekket før,
og jeg fik faktisk affyret en klods med mit system, og fjernbetjeneing, men det var kun en kannon, og jeg skulle bruge 30 min på at kalibrerer systemet bagefter, så det kunne virke ordrenligt, så det dur ikke, det sled også alt for hårdt på moteren, men jeg arbejder på det |
||
![]() |
||
Asger.Lindeblad
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 1136 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 06:42 |
|
Det skærer altså lidt i øjnene på en søofficer med etager på et skib. Det hedder dæk!
|
||
|
Et tag i klodserne er bedre end ti klodser på taget...
Har du besøgt min BL-store: Asger's sets and parts |
||
![]() |
||
Thomas.Möser
Klods
Medlem siden: 23-Juli-2009 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 265 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Juni-2012 kl. 07:44 |
|
Nu kommer citatet jo også fra en "flyver" ![]() |
||
|
Thomas Möser
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |