![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Byggemøde i Århus flyttet til 25. juni |
Besvar
|
Side <123 |
| Forfatter | |
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 803 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26-Juni-2012 kl. 15:32 |
|
Hvis der er interesse for et juli-møde og det ikke er alle, der er ude at rejse sidst i juli, så vil jeg se om vi ikke kan lægge hus til i Malling.
--- Jan |
|
|
Den der påstår, at grå ikke er en af de fire grundfarver har aldrig bygget med LEGO.
|
|
![]() |
|
Jesper.Pedersen
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 240 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27-Juni-2012 kl. 03:48 |
|
hvad med d. 23. eller 30 juli?
|
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Klods
Medlem siden: 30-December-2008 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 165 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27-Juni-2012 kl. 04:00 |
|
Også mange tak for sidst fra mig. Den 23/7 vil, for mig, være en ok dato for et nyt møde.
Redigeret af Glenn.Knøsgaard - 27-Juni-2012 kl. 04:01 |
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Klods
Medlem siden: 22-September-2009 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 168 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27-Juni-2012 kl. 09:32 |
|
jeg kan både den 23/7 og 30/7
den 23/7 vil passe bedst |
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Klaus.Algreen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem & Sekretær Medlem siden: 19-Marts-2009 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 418 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27-Juni-2012 kl. 09:35 |
|
Så er der da vist ved at være flow i byggemøderne... :) Sidste del af juli måned vil jeg dog prioritere familien og ferien. Godt møde!
|
|
|
Klaus Algreen
The B-team |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |