![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Havkajakker |
Besvar
|
| Forfatter | |
Jacob.Sparre
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Klods
Medlem siden: 07-Maj-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 108 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: HavkajakkerSendt: 02-Maj-2012 kl. 17:16 |
|
Inspireret af forårskonkurrencen (og lidt tidsmangel) har jeg bygget nogle havkajakker:
![]() ![]() ![]() ![]() Forslag til lidt ekstra udstyr/pynt til kajakkerne er velkomne. |
|
![]() |
|
F.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 363 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 02:40 |
|
Min favorit er helt klart den første gule havkajak
|
|
|
Mange venlige klodsers hilsner
Frederik A. N. Pedersen Flickr: http://www.flickr.com/photos/60001201@N04/ Bricklink store: http://www.bricklink.com/store.asp?p=fred2071 Alle har skabertrangen ;) |
|
![]() |
|
Jacob.Sparre
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Klods
Medlem siden: 07-Maj-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 108 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 02:54 |
|
Den gule (model 4) er også min favorit, men jeg tror at en mellemting mellem model 1 (den hvide) og 4 vil se endnu bedre ud.
Jeg skal nok se at få lavet byggevejledninger til modellerne. |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Tagsten
Medlem siden: 10-Januar-2006 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 708 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 17:06 |
|
Den røde og hvide er nu også fine - og sikkert mindre kæntre venlige end den gule ;-)
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |