![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Byggemøde i Herning den 24. april |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
ClausPedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 09-Marts-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 592 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Herning den 24. aprilSendt: 10-April-2012 kl. 16:35 |
|
Der indbydes til byggemøde i Herning tirsdag den 24. marts kl. 19-22.
Adressen er Enghavevej 10, 7400 Herning. Der står "Teknisk Service" på skiltet. Indgang fra den store p-plads. Denne aften er der også byttedag. Medbring derfor dine fejlkøb fra Bricklink + hvad du ikke kan bruge, men som andre hungrer efter! Skriv gerne lidt om hvad du medbringer + hvad du søger. Tilmelding her: Claus Pedersen
|
|
|
Claus Pedersen
Konkurrencemester "Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
Klaus.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Klods
Medlem siden: 08-Januar-2008 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 236 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-April-2012 kl. 16:49 |
|
Tilmelding her: Claus Pedersen Klaus Hansen - mangler 2 af disse 59521 Wheel Hard Plastic Spoked Giant
Thin (160mm D. x 28mm)
|
|
|
Klaus Hansen
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Liftarm
Medlem siden: 29-Februar-2004 Land: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 4058 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-April-2012 kl. 17:07 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Klaus Hansen - mangler 2 af disse 59521 Wheel Hard Plastic Spoked Giant Thin (160mm D. x 28mm)
Peter Vingborg
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Beskeder: 850 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-April-2012 kl. 17:10 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Klaus Hansen - mangler 2 af disse 59521 Wheel Hard Plastic Spoked Giant Thin (160mm D. x 28mm)
Peter Vingborg
Henning M. |
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 17-December-2010 Land: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Beskeder: 340 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-April-2012 kl. 17:21 |
|
Tilmelding her: Claus Pedersen Klaus Hansen - mangler 2 af disse 59521 Wheel Hard Plastic Spoked Giant Thin (160mm D. x 28mm) Peter Vingborg Henning M. Tomas Lørup - (Om guderne) Falcks ledelse vil give mig fri :)
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7016 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-April-2012 kl. 18:28 |
|
|
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 594 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 11-April-2012 kl. 03:06 |
|
Tilmelding her: Claus Pedersen Klaus Hansen - mangler 2 af disse 59521 Wheel Hard Plastic Spoked Giant Thin (160mm D. x 28mm) Peter Vingborg Henning M. Tomas Lørup - (Om guderne) Falcks ledelse vil give mig fri :)
Erik Petersen Kan lige nå de første par timer inden jeg skal på arbejde. For ikke at skulle sende et medlem afsted efter noget til kaffen, skal jeg nok sørge for at tage lidt med Samt lidt til at bytte med - jeg skylder jo fra sidste byggemøde ![]() |
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 169 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 11-April-2012 kl. 08:26 |
|
Tilmelding her: Claus Pedersen Klaus Hansen - mangler 2 af disse 59521 Wheel Hard Plastic Spoked Giant Thin (160mm D. x 28mm) Peter Vingborg Henning M. Tomas Lørup - (Om guderne) Falcks ledelse vil give mig fri :) Erik Petersen Svend Sørensen - Udkig efter Baseplate 8x16 - Farve ingen betydning Er på udkig efter nogle Baseplate 8x16, farve spiller ingen rolle.
Så hvis der er nogen som har nogle, vil jeg gerne aftage disse. Evt. mod bytning eller kontant afregning |
|
![]() |
|
Knud.Thomsen
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Beskeder: 1801 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 11-April-2012 kl. 08:43 |
|
Dem har jeg.
Ved ikke om jeg kommer endnu.
|
|
|
Knud Richard Thomsen
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Beskeder: 850 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 11-April-2012 kl. 13:22 |
|
Du kan få en stak 8x16 i tan
de andre fik en stak hver sidste årMange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 611 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 11-April-2012 kl. 13:49 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Henning M. Tomas Lørup - (Om guderne) Falcks ledelse vil give mig fri :) Erik Petersen Svend Sørensen - Udkig efter Baseplate 8x16 - Farve ingen betydning
Henning B.
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Vibeke.Brogaard
Tagsten
Medlem siden: 06-August-2008 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 314 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-April-2012 kl. 16:04 |
|
Jeg troede det var onsdag den 25. april, så jeg har et andet møde tirsdag.
Jeg håber, I får en god aften. Vibeke |
|
|
Vibeke Brogaard
|
|
![]() |
|
Alex.M.Hansen
Flise
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 49 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-April-2012 kl. 09:48 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Henning M. Tomas Lørup - (Om guderne) Falcks ledelse vil give mig fri :) Erik Petersen Svend Sørensen - Udkig efter Baseplate 8x16 - Farve ingen betydning
Henning B.
Alex.M
|
|
|
Alex Møller Hansen
|
|
![]() |
|
Klaus.Geisnæs
Plade
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 57 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 22-April-2012 kl. 13:06 |
|
|
|
Klaus Geisnæs
|
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 17-December-2010 Land: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Beskeder: 340 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 23-April-2012 kl. 16:26 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Henning M. Tomas Lørup Medbringer - 500 http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3068b i Dark Bluish Gray (Nye i lego pose) - 8 http://www.bricklink.com/browseList.asp?itemType=M&catString=746.758 (I ubefamlede poser) - 10 http://www.bricklink.com/browseList.asp?itemType=M&catString=746.760 (I ubefamlede poser) - 10 http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=4719c01 i Hvid (nye) - Div andre dimser Søger - http://www.bricklink.com/catalogItemIn.asp?P=85489b&in=S i sort - http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=45590 - http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=85940 - div technic dimser Erik Petersen Svend Sørensen - Udkig efter Baseplate 8x16 - Farve ingen betydning
Henning B.
Alex.M
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 594 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 23-April-2012 kl. 16:35 |
Dem har jeg allerede 4 liggende af i min byttekasse, som medbringes i morgen!
|
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |