![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Byggemøde i Vrå - Part III |
Besvar
|
Side <123> |
| Forfatter | |
GlennGuldhammer
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 270 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2012 kl. 15:04 |
|
ja det er fint nok, er også røget ind i noget familie komsammen her i weekenden, vi finder bare en anden weekend.
|
|
|
Glenn Guldhammer
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2047 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25-September-2012 kl. 01:49 |
|
Det er efterhåndenved at være længe siden vi måtte finde en weekend igen. Derfor blæser jeg atter i hornet, og indkalder til Vendsyssels pt. Førende (og eneste) byggemøde!
Jeg har set mig lidt lun på datoen Lørdag d. 20 Oktober - og håber at så mange som muligt af jer har tiden (og lysten) til at kigge forbi til en snak, kage og masser af klods-hygge! - traditionstro vil jeg fremskaffelse på aller hæderligste vis en god gang Klar suppe med boller alá Borup Style, som hr Gårdmand Thomsen vist godt kan anbefale, hvaaa' Carsten? ![]()
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard ..
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Land: danmark Region: Vendsyssel Status: Online Beskeder: 532 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25-September-2012 kl. 15:57 |
|
Spøjst, beskeden er ikke kommet frem under aktive emner på min skærm, men jeg kan godt den 20.
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2047 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 25-September-2012 kl. 16:02 |
|
Jeg kommer til Bygge-Hygge-Møde Lørdag d. 20 Oktober på Pjaltenborg:
Martin Nygaard Matias Bendtsen Redigeret af Martin.Nygaard - 25-September-2012 kl. 16:02 |
|
|
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 4779 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 16:01 |
(Jammen hovsa - så gik der sørme igen 14 dage uden at være logget på). Nåmmen, jeg regner med at blive færdig med det sidste "markarbejde" på søndag (beskæring af ialt 150 meter læhegn - de sidste 270 meter læhegn må vente til foråret, sammen med reparation af elhegnet, så krikkerne kan blive indenfor, hvor de skal være) - så derved har jeg fri resten af året til alt det "sjove". Så jeg regner med igen at få lidt tid til at sætte et par Technic-dimsedutter eller fem sammen til nye Techniske kreationer og til at deltage i Vendsyssels førende byggehyggemøde. Dog forekommer det mig, at mobningen i den forbindelse allerede er startet Anyways, så kan både byggemødet og suppen på Pjaltenborg Gods varmt anbefales! Jeg havde dog foretrukket en dato efter den 29. oktober, hvor DSB's futtog (efter planen) igen skulle begynde at køre på Vendsysselbanen - men 20. oktober er nu også helt OK - der kører jo heldigvis erstatningstog(bumle-)bus indtil da. Er der noget af Dieselund Maskinstation's eller Dieselund Totalentreprises isenkram, jeg bør medbringe til almindelig beskuelse og afprøvning på dagen ?. (...og dertil naturligvis den obligatoriske nedstryger, hobbykniv og evt. fil!). Og så skal vi (endelig og langt om længe!) have bygget din Deutz færdig, Martin, så Pjaltenborg Agritech kan udvide sine agrikulturelle aktivteter derovre på Vestkysten. (Deutz du'r!!!). Martin Nygaard Matias Bendtsen Carsten B. Thomsen
Redigeret af Carsten.Thomsen - 04-Oktober-2012 kl. 16:03 |
|
|
Gårdmand Thomsen
MOC = metode til at konstatere en kronisk mangel på LEGO-dimsedutter i sin samling Neil Armstrong om liftarms: "That's one small step for man but one giant LEGO for mankind" |
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Land: danmark Region: Vendsyssel Status: Online Beskeder: 532 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 16:05 |
|
Du må gerne medbringe nogle af de gule fra entrprenør-afdelingen, men spar os for sav og fil og andre torturredskaber.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 4779 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 17:21 |
Det er en aftale - jeg bringer nogle af "de gule" med mig i tasken. Tortur ?. Jeg har ellers lige købt en fiks lille motorsav med 40 cm sværd idag - den er noget mere effektiv end en nedstryger, men den fylder muligvis nok lidt for meget i tasken... ![]() (sådan et apparat bør naturligvis bruges med omtanke - skal lige øve mig lidt på et par aflagte liftarms herhjemme først, inden jeg evt. tager den med "i byen"...)
|
|
|
Gårdmand Thomsen
MOC = metode til at konstatere en kronisk mangel på LEGO-dimsedutter i sin samling Neil Armstrong om liftarms: "That's one small step for man but one giant LEGO for mankind" |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 01:16 |
|
Jeg var lige ved at være bange for at du ikke ville komme
- men men, den 20. passer mig bedst - da det er den eneste nærmeste weekend, for jeg er nogenlunde fri fra gøremål.
Nejnejnej, der går du helt galt i byen - det er ikke mobning, men venskabeligt drilleri!
|
|
|
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 01:20 |
|
By the Way - tror du det er muligt, at du kan tage din RigiTrac (hvis jeg husker rigtigt) med,CSC vi kan lure frontlæseren til Deutz'en. Din Pöttinger Jumbo silage-vogn er mon ikke klar til offentligt beskuelsen endnu?
|
|
|
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 07:29 |
|
|
|
Gårdmand Thomsen
|
![]() |
|
Allan.Clausen
Klods
Medlem siden: 26-Maj-2009 Land: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Beskeder: 104 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 07:09 |
|
Jeg kan forstå at der arrangeret Byggemøde på Pjaltenborg Gods igen.
![]() Desværre kan jeg ikke deltage da vi tager hjem fra det Nørre Jyske tre dage før, da vi er deroppe fra Man til Ons i uge 42. Men skaden er nok heller ikke så stor, da bygge aktiviteten har været nærmest ikke eksisterende i de sidste 7 mdr. Flidsagergaards Maskinstation har haft temmelig travlt ude i den virkelige verden, hvor der har været passet 115 ha for en nabo, ud over de 85 ha der hører til, så maskinparken har været udnyttet optimalt. Er lige blevet færdig med at så hvede, ca. 80 ha, og kan hilse at sige at der er mange omgange med et 3 meter rotorsæt. Sommeren er istedet blevet brugt til at opruste samlingen lidt, med lidt Bilka Indkøb, og BL stumper, så jeg er klar til lidt vinter aktivitet :-) Så jeg vil bare lige sende en hilsen til i seje technic byggere, og håbe i får en hyggelig eftermiddag. |
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
Nicolaus.Jensen
Flise
Medlem siden: 19-Maj-2010 Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 31 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 16:06 |
|
|
|
Nicolaus Jensen
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 16:14 |
|
Jeg (regner med at jeg) kommer til Byggehyggemøde lørdag den 20. oktober 2012 på Pjaltenborg Gods i Borup City:
Martin Nygaard Matias Bendtsen Carsten B. Thomsen Nicolaus Jensen |
|
|
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:01 |
|
Hvis I kommer omkring ni eller senere, vil det være fint. Det hele slutter klokken 5 senest, da jeg har aftaler lørdag aften.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 17:09 |
|
perfekt, modellerne er pakket og har været det i over en uge pga. renovering af stuen.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 15:29 |
Jeg beklager meget, drenge, men jeg må desværre melde afbud til det ellers altid superhyggelige byggehyggemøde på Pjalteborg Gods. Jeg skal hjælpe min søde mor med at flytte sit jordiske gods, idet hun med kort varsel (for knapt 14 dage siden) har fået et rækkehus, som hun kan få nøglerne til her inden den 1. november. Så hun skal have lavet nogle praktiske ting, som involverer min boremaskine, malerpensler, etc., etc. i den kommende weekend. I må have et godt byggehyggemøde - og så håber jeg at kunne deltage i løjerne næste gang
|
|
|
Gårdmand Thomsen
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |