![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Byggemøde i Vrå - Part III |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2047 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Vrå - Part IIISendt: 05-April-2012 kl. 17:20 |
|
Matias Bendtsen har rykket mig efter endnu et byggemøde, så jeg må jo trutte i hornene igen, og råbe til møde. Hvornår har I interesserede tid?
- jeg har selv et rimlig hektisk forår, så kan med det samme udelukke følgende dage: 20. April 27. - 29. April 4. & 5. Maj 18. - 20. Maj 26. Maj (Konfirmationer, fødselsdage, og diverse andre arrangementer) Med derudover, så kom glad med forslag!
- For eventuelle nye interesserede, kan du læse om og se billeder fra forrige byggemøder hér & hér. Redigeret af Martin.Nygaard - 05-April-2012 kl. 17:21 |
|
|
Martin "Technic" Nygaard ..
|
|
![]() |
|
GlennGuldhammer
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 270 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-April-2012 kl. 02:02 |
|
Det lyder som en god ide, har også været ved at finde stumper til min 8862 Backhoe Grader, så må vi se om ikke jeg kan få den samlet :-)
Carsten husk mine madkasser
|
|
|
Glenn Guldhammer
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Land: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 532 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-April-2012 kl. 02:54 |
|
jeg har tid hver weekend, undtagen min mors fødselsdag på et tidspunkt til sommer.
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Land: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 532 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-April-2012 kl. 13:30 |
|
hvad med den 12 eller 13 maj?
edit: er der nogle der har lidt gule 5x11 paneler de kan undvære? de skal bruges til en kommende mobilkran. Redigeret af Matias.Bendtsen - 15-April-2012 kl. 14:14 |
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2047 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-April-2012 kl. 14:23 |
|
De dage er desværre også blevet optaget i min kalender i mellemtiden - det er ikke sådan at planlægge et byggemøde ....
faktisk er næste ledige weekdend den første weekend i Juni og så frem af
|
|
|
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-April-2012 kl. 15:03 |
|
kommer til byggemøde den 2 eller 3 juni: (hvis den ikke bliver optaget
Matias bendtsen
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
GlennGuldhammer
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 270 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-April-2012 kl. 15:14 |
|
kommer til byggemøde den 2 eller 3 juni: (hvis den ikke bliver optaget
Matias bendtsen
Glenn Guldhammer
|
|
|
Glenn Guldhammer
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-April-2012 kl. 03:11 |
|
Er interesseret i Byggemøde Løradag den 2. eller Søndag d. 3 Juni:
Martin Nygaard Matias bendtsen Glenn Guldhammer - Har også hul i den weekend vi går ind i nu, da mine arrangmenter er aflyst - dog er der ikke så lang varsel. Redigeret af Martin.Nygaard - 17-April-2012 kl. 03:12 |
|
|
|
|
![]() |
|
GlennGuldhammer
Klods
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-April-2012 kl. 06:09 |
|
Kan formentlig søndag
|
|
|
Glenn Guldhammer
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-April-2012 kl. 06:10 |
|
jeg kan også en af dagene i næste weekend.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-April-2012 kl. 13:24 |
|
jeg kan så ikke i næste weekend, pga spejdertur.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-April-2012 kl. 13:47 |
|
Så fjerner vi atter denne weekend fra planen
|
|
|
|
|
![]() |
|
GlennGuldhammer
Klods
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-April-2012 kl. 14:07 |
|
http://www.bricklink.com/search.asp?q=66359 Ok, så satser vi bare på 2-3 juni, så kan jeg også nå at få min 66359
|
|
|
Glenn Guldhammer
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 4779 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 26-April-2012 kl. 11:25 |
Madkasserne står pænt og venter på dig her i jordhulen. Dog ser det ud til at kunne blive et problem at komme til/fra Vrå med futtoget i weekenderne til den tid, for da er sporarbejderne på Vendsysselbanen allerede godt igang. Ifølge Nordjyske er arbejdet blevet fremskyndet nogle uger, for de kan jo ligeså godt gå igang med det, nu hvor resten af Danmark jernbanemæssigt er afskåret fra Vendsyssel i det næste halve års tid - på grund af at en (efter sigende) ædru finsk kaptajn åbenbart glemte, at vores smukke Jernbanebro over Limfjorden helst skal være åben, inden man forsøger at passere den...
|
|
|
Gårdmand Thomsen
MOC = metode til at konstatere en kronisk mangel på LEGO-dimsedutter i sin samling Neil Armstrong om liftarms: "That's one small step for man but one giant LEGO for mankind" |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27-Maj-2012 kl. 05:07 |
|
Jeg undskylder at jeg er så sent ude, men 2. & 3. Juni befinder jeg mig i hjallerup og sælger solbriller på Hjallerup marked.
Ligeledes den efterfølgende weekend har jeg diverse gøremål.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 27-Maj-2012 kl. 14:08 |
det passer fint, for jeg er til dm i spejder.
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |