Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Næstved eller omegn???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Næstved eller omegn???

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Næstved eller omegn???
    Sendt: 27-Marts-2012 kl. 15:25
Skulle os fra den sydlige del af Sjælland ikke se om vi kunne samles til et bygge møde. Jeg har desværre ikke plads. 2 værelses og et lille barn giver ikke de bedste rammer. Men hvis i skriver her i tråden om der er interesse for et møde kan vi senere snakke om lokation
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 17:46
Kan det virkelig passe at der er er en eneste der ville synes at det ville være hyggeligt at finde ud af hvem de andre AFOL i området er?
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 18:20
Jeg kunne da godt finde på at køre den forholdsvis lange tur til Næstved, men så skal der jo være én, der lægger hus til...
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 13:08
Jamen det er da en god ide, jeg kan sagten ligge hus til.
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 13:37
Det lyder da fantastisk, Verner Thumbs Up
Så må jeg sætte gps'en på Lov - og så vil jeg glæde mig til at se nogle flotte toge (som jeg ikke selv gør så meget i)Wink
 
Sæt igang!
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 14:11
Ja så må jeg jo støve dem frem fra gemmerne griner
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Rasmus.Fromberg Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 21
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fromberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 16:28
Det lyder som en god ide, skriv bare mig på.
Hvis jeg skal medbringe noget, sig blot til
Mvh.
Rasmus Fromberg
 
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Marts-2012 kl. 04:46
Kom med et forslag til en dato, Verner.
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Marts-2012 kl. 11:50
Søndag den 8 april, ellers kan det først blive i Maj måned....
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Marts-2012 kl. 13:21
Arh, der har vi påskefrokost med familien...
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Marts-2012 kl. 14:25
ved det godt det er en dum tid, men kan også den 5 eller 6 april. skal selv til frokost den 7.
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Rasmus.Fromberg Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 21
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fromberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Marts-2012 kl. 14:34
5 eller 6 april lyder godt ellers er maj også fint. Mvh. Rasmus
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Marts-2012 kl. 15:09
Gentager bare Rasmus.

Redigeret af Daniel.Andersen - 30-Marts-2012 kl. 15:10
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 05:35
5. eller 6. april kan være en mulighed (men vi mangler lige at få sat dato på en aftale med datteren...). Så der er med forbehold.
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 15:13
Hej,
 
Har lige været uden net et par dage, så har desværre ikke set denne tråd før nu...
 
Men jeg er da bestemt osse interesseret i et lille byggemøde, men desværre har jeg ikke tid før tidligst slutningen af april...
Men følger tråden med interesse :-)
Kenneth Nielsen
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 13:52
Nå hva siger vi til torsdag, har lige fundet ud af jeg skal noget fredag. ellers må vi se efter en dato i maj
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 18:08
Torsdag spiller Byens Hold mod Bundby i Parken, så der skal jeg opholde mig på nedre C et par timer...
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 16:47
Citat: Verner.Petersen Verner.Petersen skrev:

Nå hva siger vi til torsdag, har lige fundet ud af jeg skal noget fredag. ellers må vi se efter en dato i maj

Torsdag blev så den dag hvor den fynske del af familien kunne komme til påskefrokost. Så en dato i maj ville passe mig bedre.


At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Rasmus.Fromberg Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 21
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fromberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 17:58
Maj er en fandens fin måned til et byggemøde. Indtil videre passer alt undtagen kristi luftfart. mvh. Rasmus
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 05:21
Himmelfart duer ikke. Men der skulle da være muligheder nok derudover.
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.281 sekunder.