![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Tog station |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 784 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: Tog stationSendt: 19-Marts-2012 kl. 15:51 |
|
Ja, så er jeg blevet færdig med min nye station. Som de fleste af jer herinde ved, holder jeg meget af at bygge bygninger, som passer ind i div. tog layouts. Denne gang har jeg prøvet at lave noget overdækning til perronen. Nedenfor smider jeg lige lidt fotos fra forskellige vinkler, håber I kan lide hvad I ser, ris / ros modtages meget gerne.......
Her er et forfra.
![]() og et bagfra.
![]() og så lige et par stykker fra siden, både med og uden tog.
![]() ![]() Jeg har altid synes at det er meget imponerende at de kan stå stille en hel dag, så sådan en ville jeg også have med på min station.
![]() og som rosinen i pølseenden, kommmer der lige lidt flere fotos fra forskellige vinkler..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Håber I kunne lide hvad I så, som sagt ris og ros modtages meget gerne...
PS...
Se Knud jeg kan også godt bygge noget som ikke er stort
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) Member of the TC8 |
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Tagsten
Medlem siden: 20-November-2007 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 651 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 15:58 |
|
Er selvfølgelig vild med den store glasoverdækning. Den er da bare for fed.
![]() Men kan også godt lide trappen ved indgangen, og så selve designet på stationen. Fedt at den ikke er kæmpe stor, så den passer ind mange steder. (det sagde hun også i går)
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Klaus.Geisnæs
Plade
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 57 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:06 |
|
Det ser da bare rigtig godt ud, fine detaljer og genial overdækning
. Skulle lige se den to gange, før jeg lagde mærke til konstruktionen.
|
|
|
Klaus Geisnæs
|
|
![]() |
|
Jesper.Burgdorff
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 546 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:08 |
|
Det er en kanon flot staion. Er den bygget ud fra fri fantasi eller er det efter en rigtig station?
|
|
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 30-Oktober-2008 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 994 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:08 |
|
Bla Bla Bla Morten ;-) kan du ikke lave andet end bygninger til jernbanen
![]() Det ser sku rigtig godt ud jeg er også vild med glaspartiet
![]() |
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 784 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:20 |
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) Member of the TC8 |
|
![]() |
|
Lars.Mogensen
Klods
Medlem siden: 05-Januar-2010 Land: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 142 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:26 |
|
En rigtig flot station!
Mange fine detaljer giver indtryk af en gammel majestætisk bygning. Glasoverdækningen er rigtig imponerende.
|
|
|
Lars Mogensen
Must... have... bricks... |
|
![]() |
|
Ole.F.Berry
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Klods
Medlem siden: 26-November-2011 Land: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 212 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:27 |
|
Det er ALT for flot til det tog!
Det eneste jeg synes mangler er et stationsnavn og så måske nogle klassiske gadelamper ude foran? De gule arbejdslamper ved porten falder en anelse udenfor. Og så mangler der duer! Togstationer virker åbenbart som en magnet på dem ![]() Rigtigt lækkert farvevalg. Tan og sort går godt i spænd |
|
|
.. snot giver mig knopper ..
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Tagsten
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 386 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:49 |
Fed station! Glasoverdækningen er super god. Har du prøvet at lave den "fladere". Altså droppe en enkelt række vinduer så taget bliver fladere? Det tror jeg vil gøre den endnu pænere. Din brug af de halve arches fra Prince of Percia (og hvor de ellers komer fra) er god. Farvetemaet er er afdæmpet og passer godt til stationene og byggestilen.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7083 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 17:11 |
|
Hvad laver den kineser på Fårevejle Station...???
Og hvad skal vi med alle de stationer, Morten???
Men ellers er du undtagelsesvis sluppet meget godt fra det
Den vil pynte i Kundby i uge 42!
|
|
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 17:58 |
|
|
|
Morten Anker
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Land: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 541 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 18:05 |
|
Ja, super flot stationsbygning, lige som Jeppe syntes jeg at glasoverdækningen virker for høj, men ellers, genialt og spitzen klasse.
|
|
|
Casper Hansen
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 04-Februar-2012 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 229 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 06:33 |
|
Wow - super flot station.
|
|
|
Lider af kronisk flise mangel
flickr |
|
![]() |
|
Morten.Dalermoen
Klods
Medlem siden: 30-Juli-2010 Land: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Beskeder: 298 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 06:39 |
|
Flot stasjon Morten
Den skal til Klodsfest? |
|
|
Morten Dalermoen
|
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 11:32 |
Hej navnebror, nej den kommer desværre ikke til klodsfest, da dens far skal på arbejde søndag.
|
|
|
Morten Anker
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 11:35 |
1000 tak for jeres forslag med at gøre den lidt mindre flad...Dejligt at andre kan se sådan nogle ting, jeg må have set min blind på den måde jeg havde gjort det på...Neden under smider jeg lige et par fotos af den nye gladsoverdækning, lidt mindre flad om meget flottere
![]() ![]() ![]() ![]() Håber I kan lide den nye version........ Redigeret af Morten.Skov - 20-Marts-2012 kl. 11:41 |
|
|
Morten Anker
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |