![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Titanic |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Per.Simmelkjær
Plade
Medlem siden: 26-Februar-2009 Land: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 60 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: TitanicSendt: 18-Marts-2012 kl. 13:14 |
|
Min 8 årige søn blev for et stykke tid siden helt bidt af Titanic historien - så meget, at han holdt foredrag om det i skolen - selvfølgeligt medbringende en LEGO model af skibet
![]()
|
|
|
Per Simmelkjær
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 09-Marts-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Online Beskeder: 592 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 13:26 |
|
Super flot MOC af en 8 årig - enkelt og vellignende.
|
|
|
Claus Pedersen
Konkurrencemester "Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Beskeder: 299 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 13:32 |
|
Virkelig godt gået
|
|
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 1113 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 13:44 |
|
Når man ser den slags er man ked af at det ikke er noget LEGO bakker op om så det kunne komme med på LEGO-World og få en plads i Fan området. Det er jo den slags der kan få flyttet personer fra almindelige sæt til deres egen kreationer/MOCS på et niveau hvor alle kan følge med. Selvfølge er der ikke ... Men for f..... hvor er det godt og inspirerende. OG opnåeligt.
Redigeret af Jørgen.Pedersen - 18-Marts-2012 kl. 13:44 |
|
|
Jørgen Pedersen
Jeg er klodset med LEGO. |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2010 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 279 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 13:57 |
|
Imponerende
|
|
|
Lasse Vestergård
Medlem af TC8 "At bygge er at hygge" "Intet LEGO er for gammelt" "SNOT er godt" |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Liftarm
Medlem siden: 24-Januar-2004 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 4165 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 15:41 |
|
Hvor er den fed! Som Titanic-fan, så ville den afgjort komme i kurven, hvis det var et officielt sæt!
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Tagsten
Medlem siden: 20-November-2007 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 651 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 16:02 |
|
Jeg har også været Titanic fan siden jeg var ganske lille, og jeg er dybt imponeret. Alle de detaljer på så lidt plads
![]() Det er jo 100 års jubilerum i år
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-September-2009 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Online Beskeder: 802 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 16:19 |
Meget flot!!!
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He kan barely function in the present!" |
|
![]() |
|
C.Maglekær
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 653 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 16:58 |
..... Der måtte jeg sku samle underkæben op fra bordet!
Stor respekt til ham, til at få dejtalerne med.
Alle andre kan godt hoppe i bådene
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Land: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 510 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:04 |
|
Meget flot, den besider micro scala'ens enkelthed og storheden i det små.
|
|
|
Casper Hansen
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7017 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:06 |
|
Hils junior, Per, og giv ham et klap på skulderen fra mig
|
|
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 1196 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 19:50 |
|
Lavet af en 8 årig!?
Selv roret er helt perfekt! |
|
|
- Jeg vil ikke hjælpe dig med din hjemmeside.
- Jeg vil ikke arbejde gratis for dig. - Jeg svarer ikke på PM, men kan kontaktes på lassedeleuran@gmail.com |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Online Beskeder: 599 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 22:09 |
M.h.t. modellen skal der herfra lyde et stort: RESPEKT! Flot arbejde af junior. Begynd allerede nu at forberede et CV til en kommende ansøgning som LEGO designer!
![]() EDIT: forkert valg af smiley! Ups ![]() Redigeret af Erik.D.Petersen - 19-Marts-2012 kl. 08:07 |
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Revisorsuppleant Medlem siden: 05-Februar-2005 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 1829 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 04:27 |
|
Wow. Jeg vidste ikke så mange mænd offentligt ville stå frem og udbasunere at de er fans af Titanic:
|
|
|
/GertH
|
|
![]() |
|
Per.Simmelkjær
Plade
Medlem siden: 26-Februar-2009 Land: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 60 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:52 |
|
Jeg skulle hilse fra Oliver, der har fået læst alle kommentarer højt og sige: Tusind tak for de pæne ord og fordi i synes om modellen.
og fra mig: alle ord og sætninger har rørt mig.
Jeg vidste nok godt, at han kunne lave noget specielt. Oliver har bygget LEGO i mange år og har ALTID været umulig at holde væk fra mine klodskasser - han bygger rigtig mange ...selv-byg ting, oftes lokomotiver, fly og (desværre) krigsrelaterede køretøjer og landskaber...og efter dette har han faktisk fået lovlig adgang til 'mit' LEGO rum...
Mange hilsner
Oliver og hans far, Per
|
|
|
Per Simmelkjær
|
|
![]() |
|
Morten.Nørgaard
Knop
Medlem siden: 10-Marts-2012 Land: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 8 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:51 |
|
Fantastisk flot!
|
|
|
Morten Nørgaard
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |