![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Hayabusa is released |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Morten.Sonne
Klods
Medlem siden: 06-Juni-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 137 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2012 kl. 17:37 |
|
Generelt synes jeg godt om ideen med at stemme om forskellige fan-producerede modeller. Jeg mener de 2 første er sæt på linie med Architectureserien. Shinkai 6500 Submarine og Hayabusa er sæt der måske appellerer mere til os der ikke er så vilde med historiske bygninger og arkitektur men mere teknologi mm. Der er netop ikke lagt vægt på playability men mere på design, flot indpakning, lidt information om den modellen mm. Det er samler-æsker, og i min verden er det kun fedt med helt specielle "AFOL"-sæt, der er lidt svære at få fingre i.
Morten Sonne |
|
|
Morten Egede Sonne
|
|
![]() |
|
Steen.Pedersen
Plade
Medlem siden: 12-April-2006 Land: Denmark Region: Sydsjælland Status: Offline Beskeder: 50 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2012 kl. 05:34 |
|
Hvad står cuusoo for?.
|
|
|
Steen Ejler Pedersen
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7017 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2012 kl. 05:45 |
|
Det er japansk, og oversat til engelsk betyder det "wish" i nogle sammenhænge og "imagination" i andre.
Grundlæggeren brugte selv ordet "wish" da jeg mødte ham i Billund i april 2010.
|
|
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |