![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Arabisk korridor |
Besvar
|
| Forfatter | |
Alex.Sandek
Klods
Medlem siden: 11-September-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Arabisk korridorSendt: 06-Februar-2012 kl. 14:48 |
|
Hej allesammen!
Nu er der gået et godt stykke tid siden, jeg sidst var aktiv herinde. Jeg kunne dog ikke lade være med, at fremvise min nyeste kreation. Så jeg går direkte til sagen;) I det høje sand, ses en arabisk korridor i det fjerne. De guld belagte tårne skinner i skyggen af solens stråler, mens de hvide blanke mure, udstråler et rent look. Gid vejret var så vel i Danmark;) Jeg modtager gerne god respons Mvh Alex. |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2012 kl. 04:44 |
|
Et flot micro skala palads i alt dets prompt og pragt.
Rent fotografisk er det godt fundet på med den sandfarvede baggrund og den dybblå himmel. |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |