Byggepladen Websted Genveje:
Forside
Månedens billede
Kalender
Danmarkskortet
Medlemsfordele
Download
Chat
Forum Start Forum Start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Lord of the Rings?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lord of the Rings?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Chris.Paton Se Drop Down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Land: Greenland
Region: Grønland
Status: Offline
Beskeder: 1318
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 20:37
Carsten ... du kunne måske læse bøgerne i stedet for! Wink Men, jeg tror ikke du er til fantasi genren?

Personligt voksede jeg op med Tolkiens bøger og kan huske denne gang jeg brugte Lion Knights til LOTR LEGO leg. Jeg var lidt imod filmene i starten men er nu utrolig glad for dem.

Da LEGO lavede SW sæts var jeg helt vildt begejstret men kan mærk at med episoder 1-3 (de nye film) blev jeg mindre interesseret og nu har jeg ingen chancer at følge med "the extended universe" da SW tegneserien siger mig ingenting.

Men for en gangs skyld med LOTR kende jeg historien, alle bøger og lidt til. Jeg er klar! Big smile
Til top
Gert.Hansen Se Drop Down
Panel
Panel
Revisorsuppleant

Medlem siden: 05-Februar-2005
Land: Denmark
Region: Trekantsområdet
Beskeder: 1829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 21:45
Jeg kan kun anbefale at se Extended versions. Selvom de er ½ time længere, så virker de 1 time kortere, fordi sammenhængen er bedre.

Og så synes jeg de er lavet i kvalitetsrækkefølge. Fellowship bedst, Return dårligst. De fleste er nok uenige med mig i den betragtning.

http://www.theonering.net/torwp/2011/12/16/51458-lego-lands-the-lord-of-the-rings-and-the-hobbit/
/GertH
Til top
Svend.Erik.Saksun Se Drop Down
Ambassadør
Ambassadør

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Land: LEGO World
Region: Vestsjælland
Beskeder: 7001
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 04:46

Diskussionen om SW er bedre end LotR tner ikke noget formål. Det er ligesom religion. Eller som da man i min barndom skændtes om H.C. Andersens Æventyr var bedre end Brødrene Grimms ditto.

Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador
I do not work - I live!
Til top
Birgit.Hansen Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 05-August-2009
Region: Hovedstadsområdet
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 06:28
Citat: Chris.Paton

Personligt voksede jeg op med Tolkiens bøger og kan huske denne gang jeg brugte Lion Knights til LOTR LEGO leg. Jeg var lidt imod filmene i starten men er nu utrolig glad for dem.
LOTR fyldte rigtig meget (læs - næsten det hele) da jeg var 15-16 år og de har fulgt mig lige siden. Jeg var meget, meget skeptisk da filmene begyndte at komme, men overgav mig - og så gik der teenager i den igen må jeg indrømme (Sig til hvis du vil se min figursamling ... Wink). Men jeg må nok erkende at det ikke er alle der deler min begejstring for universet. Nu kan jeg så mærke at jeg lige skal vænne mig til tanken om Viggo og de andre som minifigs - men når Johnny Depp kan overleve transformationen, så klarer de det nok også.

Redigeret af Birgit.Hansen - 17-December-2011 kl. 10:40
Birgit - Sigurd Hansens mor
Korrekturlæser på Byggebladet
Til top
Anders.Reinhard Se Drop Down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Region: Midtsjælland
Beskeder: 1052
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 07:21
Ja..... jeg savler altså stadig over denne nyhed..... Det bliver jo det vildeste tema til dato hvis i spørger mig!!!! 71199 .....og Birgit, jeg vil meget gerne se din figursamling!!! Tongue
Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
CASTLE!!!
Til top
Ulrik.Hansen Se Drop Down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-Marts-2008
Beskeder: 825
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 08:45
Super nyhed!!! Så får vi måske nogle miniben med print på. Mon vi også kan regne med Hobitten i den sammenhæng? Det er den jeg bedst kan huske fra min barndom.
Ulrik Hansen
Playdult/Legevoksen
'Life is what happens to you when you're busy MOCing other plans'
Flickr-galleri
Til top
Kim.Sørensen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 05-Januar-2009
Region: Fyn
Beskeder: 446
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 10:11
Jamen det er da en mega god nyhed og bedste julegave hidtil Big smile
Kim Moberg Sørensen
Castle/Space(Sci-Fi) addictions

Aragorn to King Theoden:
"This Army is Bred for a single purpose, To destroy the World of Men"
Til top
Klods
Klods

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 10:56
Citat: Ulrik.Hansen

Super nyhed!!! Så får vi måske nogle miniben med print på. Mon vi også kan regne med Hobitten i den sammenhæng? Det er den jeg bedst kan huske fra min barndom.
Det er nok især fordi filmatiseringen af Hobbitten er på vej, at det kommer nu så ja, "Warner Bros. Consumer Products and and The LEGO Group announced today two new construction toy collections: LEGO THE LORD OF THE RINGS and LEGO THE HOBBIT: AN UNEXPECTED JOURNEY"
Til top
Chris.Paton Se Drop Down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Land: Greenland
Region: Grønland
Beskeder: 1318
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 13:09
Citat: Svend.Erik.Saksun

Diskussionen om SW er bedre end LotR tner ikke noget formål. Det er ligesom religion. Eller som da man i min barndom skændtes om H.C. Andersens Æventyr var bedre end Brødrene Grimms ditto.

Det var ikke en diskussion at jeg lægge op til, mere en personlig begrundelse for hvorfor jeg ser endnu mere frem til LOTR LEGO og dermed sikkert vil ofre flere penge for det. LOL
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-November-2011
Land: Legoland
Region: Nordsjælland
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 15:14
det var på tide, jeg havde godt snakket med nogle der havde spurgt lego om de ikke kunne lave LOTR Lego, også fik han svaret at mange mennesker havde spurgt dem om det, og de overvejede det, men der ville gå npget tid inden de fik licens aftelsen igennem osv. men det er da fedt at se de laver det, det bliver mange nok rigtigt glade for, nok ligeså mange som da de lavede pirates of the caribbean serien.                    

ClapClapClapClapClapClapClap
hvis du tager en klods, og sætter den op på en anden klods, så har du en MOC

mocpages
Til top
C.Bennedsen Se Drop Down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 05-Oktober-2005
Region: Vestjylland
Beskeder: 2228
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér C.Bennedsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 04:04
Navne på de nye sæt - Det er alt jeg kan sige...

Gandalf ankommer
Shelob angriber
Uruk-hai hæren
Angreb på Weathertop
Morias Minerne
Slaget ved Helms kløft
Caspar Jensen Bennedsen
----------
Til top
Kenneth.N Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Beskeder: 692
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 04:20
Citat: C.Bennedsen

Gandalf ankommer
Shelob angriber
Uruk-hai hæren
Angreb på Weathertop
Morias Minerne
Slaget ved Helms kløft
Hmmm... Nu må vi se hvilken scene de har valgt, ellers må jeg jo ha fat i min hær af (bistands) advokater... Wink

Kenneth Nielsen
Til top
Klods
Klods

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 08:55
Citat: C.Bennedsen

Gandalf ankommer
Shelob angriber
Uruk-hai hæren
Angreb på Weathertop
Morias Minerne
Slaget ved Helms kløft
Men det er også godt at vide Caspar! Shelob bliver ikke mit første valg vil jeg sige Wink

Redigeret af Birgit.Hansen - 18-December-2011 kl. 08:56
Til top
Jakob.Hestbæk Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 28-November-2010
Land: Danmark
Beskeder: 738
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 06:27
Der er kommet et par nye figurbilleder af Aragorn og LEGOlas.
link
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul.
Til top
Svend.Erik.Saksun Se Drop Down
Ambassadør
Ambassadør

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Land: LEGO World
Region: Vestsjælland
Beskeder: 7001
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 07:15
Det er faktisk plakater - og jeg kunne da godt tænke mig et par stykker Tongue
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador
I do not work - I live!
Til top
Klaus.Thomsen Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 06-August-2010
Land: Danmark
Beskeder: 162
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 14:50
Ditto her

71
Klaus Thomsen

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.68
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.