![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Lord of the Rings? |
Besvar
|
Side <1234> |
| Forfatter | |
Chris.Paton
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Land: Greenland Region: Grønland Status: Offline Beskeder: 1318 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 20:37 |
|
Carsten ... du kunne måske læse bøgerne i stedet for!
Men, jeg tror ikke du er til fantasi genren?Personligt voksede jeg op med Tolkiens bøger og kan huske denne gang jeg brugte Lion Knights til LOTR LEGO leg. Jeg var lidt imod filmene i starten men er nu utrolig glad for dem. Da LEGO lavede SW sæts var jeg helt vildt begejstret men kan mærk at med episoder 1-3 (de nye film) blev jeg mindre interesseret og nu har jeg ingen chancer at følge med "the extended universe" da SW tegneserien siger mig ingenting. Men for en gangs skyld med LOTR kende jeg historien, alle bøger og lidt til. Jeg er klar! ![]() |
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Revisorsuppleant Medlem siden: 05-Februar-2005 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 1829 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 21:45 |
|
Jeg kan kun anbefale at se Extended versions. Selvom de er ½ time længere, så virker de 1 time kortere, fordi sammenhængen er bedre.
Og så synes jeg de er lavet i kvalitetsrækkefølge. Fellowship bedst, Return dårligst. De fleste er nok uenige med mig i den betragtning. http://www.theonering.net/torwp/2011/12/16/51458-lego-lands-the-lord-of-the-rings-and-the-hobbit/ |
|
|
/GertH
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7011 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 04:46 |
|
Diskussionen om SW er bedre end LotR tner ikke noget formål. Det er ligesom religion. Eller som da man i min barndom skændtes om H.C. Andersens Æventyr var bedre end Brødrene Grimms ditto. |
|
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
|
![]() |
|
Birgit.Hansen
Klods
Medlem siden: 05-August-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 186 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 06:28 |
). Men jeg må nok erkende at det ikke er alle der deler min begejstring for universet. Nu kan jeg så mærke at jeg lige skal vænne mig til tanken om Viggo og de andre som minifigs - men når Johnny Depp kan overleve transformationen, så klarer de det nok også. Redigeret af Birgit.Hansen - 17-December-2011 kl. 10:40 |
|
|
Birgit - Sigurd Hansens mor
Korrekturlæser på Byggebladet |
|
![]() |
|
Anders.Reinhard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Land: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 1052 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 07:21 |
|
Ja..... jeg savler altså stadig over denne nyhed..... Det bliver jo det vildeste tema til dato hvis i spørger mig!!!!
|
|
|
Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
CASTLE!!! |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 04-Marts-2008 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 825 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 08:45 |
|
Super nyhed!!! Så får vi måske nogle miniben med print på. Mon vi også kan regne med Hobitten i den sammenhæng? Det er den jeg bedst kan huske fra min barndom.
|
|
|
Ulrik Hansen
Playdult/Legevoksen 'Life is what happens to you when you're busy MOCing other plans' Flickr-galleri |
|
![]() |
|
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Land: Denmark Region: Fyn Status: Offline Beskeder: 446 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 10:11 |
|
Jamen det er da en mega god nyhed og bedste julegave hidtil
|
|
|
Kim Moberg Sørensen
Castle/Space(Sci-Fi) addictions Aragorn to King Theoden: "This Army is Bred for a single purpose, To destroy the World of Men" |
|
![]() |
|
Birgit.Hansen
Klods
Medlem siden: 05-August-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 186 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 10:56 |
|
|
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Land: Greenland Region: Grønland Status: Offline Beskeder: 1318 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 13:09 |
Det var ikke en diskussion at jeg lægge op til, mere en personlig begrundelse for hvorfor jeg ser endnu mere frem til LOTR LEGO og dermed sikkert vil ofre flere penge for det. ![]() |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 26-November-2011 Land: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 311 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 15:14 |
|
det var på tide, jeg havde godt snakket med nogle der havde spurgt lego om de ikke kunne lave LOTR Lego, også fik han svaret at mange mennesker havde spurgt dem om det, og de overvejede det, men der ville gå npget tid inden de fik licens aftelsen igennem osv. men det er da fedt at se de laver det, det bliver mange nok rigtigt glade for, nok ligeså mange som da de lavede pirates of the caribbean serien.
|
|
![]() |
|
C.Bennedsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Land: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 2228 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-December-2011 kl. 04:04 |
|
Navne på de nye sæt - Det er alt jeg kan sige...
Gandalf ankommer
Shelob angriber
Uruk-hai hæren Angreb på Weathertop Morias Minerne Slaget ved Helms kløft |
|
|
Caspar Jensen Bennedsen
---------- |
|
![]() |
|
Kenneth.N
Tagsten
Medlem siden: 22-Juli-2009 Land: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Beskeder: 692 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-December-2011 kl. 04:20 |
Hmmm... Nu må vi se hvilken scene de har valgt, ellers må jeg jo ha fat i min hær af (bistands) advokater...
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Birgit.Hansen
Klods
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 18-December-2011 kl. 08:55 |
![]() Redigeret af Birgit.Hansen - 18-December-2011 kl. 08:56 |
|
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 28-November-2010 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 738 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 06:27 |
|
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul. |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7011 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 07:15 |
|
Det er faktisk plakater - og jeg kunne da godt tænke mig et par stykker
|
|
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
|
![]() |
|
Klaus.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 165 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 14:50 |
|
Ditto her
![]() |
|
|
Klaus Thomsen
_____________________ Den der LEger GOdt - lever |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1234> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |