![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
LEGO CLUB |
Besvar
|
Side <1234 5> |
| Forfatter | ||
S.Skjødt-Ladefoged
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem & Kasserer Medlem siden: 07-Marts-2011 Land: DK Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 619 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2012 kl. 08:24 |
|
|
Jeg fik også tilmeldt mig uden problem (ups glemte at spørge mor)
|
||
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer i Byggepladen |
||
![]() |
||
Lone.Pihl
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Beskeder: 297 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2012 kl. 10:47 |
|
|
Vores adresse findes heller ikke - så længe jeg skrev bynavn, da jeg i stedet skrev postnr kom adressen frem.
Så nu er Jakob tilmeldt - øh, jeg glemte at spørge ham.....
![]() |
||
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
||
![]() |
||
GlennGuldhammer
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 270 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2012 kl. 12:25 |
|
|
Så er ungerne og jeg også tilmeldt, måtte dog lige ringe og spørge min far om lov til at melde mig ind i klubben
|
||
|
Glenn Guldhammer
|
||
![]() |
||
Stefan.Sandbeck
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 30-Oktober-2008 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 979 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2012 kl. 12:45 |
|
Hvad med forældre spørgsmålet
![]() ![]() |
||
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
||
![]() |
||
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Land: Danmark Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 705 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2012 kl. 15:14 |
|
Jeg har også lige meldt mig ind i klubben. Spørgsmålet havde jeg ingen idé om, så jeg skrev bare Amalienborg. Den kom da videre, men om det var det rigtige svar har ingen anelse om - og jeg er også fuldstændigt ligeglad med hvor hun bor henne
|
||
|
Carsten Svendsen
|
||
![]() |
||
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 594 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2012 kl. 17:09 |
|
Carsten: det er et godt bud , tror dog stadig at der blot er tale om en dækadresse for CIA ![]() Noget helt andet er: gad vide om hun er blevet indstillet til at modtage fortjenstmedaljen for 40 års "tjenste" i Staten?! ![]() |
||
|
Erik D. Petersen
|
||
![]() |
||
GlennGuldhammer
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 270 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-Januar-2012 kl. 14:35 |
|
Skrev bare kongeskibet, kunne dog ikke finde en addresse. Redigeret af GlennGuldhammer - 08-Januar-2012 kl. 14:36 |
||
|
Glenn Guldhammer
|
||
![]() |
||
Martin.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 310 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-Januar-2012 kl. 14:56 |
|
|
Min mor sagde ja, men undrede sig da lidt over at skulle spørges.
|
||
|
Martin Bjerregaard Jensen
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7008 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2012 kl. 12:30 |
|
|
Jeg tilmeldte et barnebarn og satte mig selv på som værge. Barnebarnet bor nu hos mig! Glemte at spørge hans forældre!
|
||
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
||
![]() |
||
Tomas.Lørup
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 17-December-2010 Land: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Online Beskeder: 340 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2012 kl. 14:14 |
|
|
Jeg spurgte en af stemmerne inde i hovedet om han ville være min far..... og det ville han gerne :D
|
||
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
||
![]() |
||
Jesper.Lindbæk
Tagsten
Medlem siden: 17-Januar-2011 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 376 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2012 kl. 17:55 |
|
|
Jeg er min egen værge. Nu skal jeg så til at stå til ansvar for mine handlinger...
|
||
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant |
||
![]() |
||
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 468 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2012 kl. 16:33 |
|
|
Nogen, der har modtaget et medlemsnummer endnu?
|
||
|
Rune Christiansen
Min medlemsprofil er opdateret i oktober 2012. Har du husket at skrive noget i din egen profil? Og hvornår har du sidst opdateret den? |
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2047 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2012 kl. 17:01 |
|
|
Niks....
|
||
|
Martin "Technic" Nygaard ..
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7008 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2012 kl. 17:08 |
|
|
Som jeg skrev andetsted i forum i december 2011:
De to nye klubber i Danmark og Finland åbner for tilmeldinger i januar 2012, men først i juni kan de nye medlemmer forvente at modtage et Club-magasin.
|
||
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
||
![]() |
||
C.Behrens
Liftarm
Medlem siden: 29-April-2008 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 2812 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2012 kl. 17:39 |
|
|
Jeg så et sted på nettet, at der kommer 2 forskellige udgaver af bladet. Et til drenge og et andet til piger.
Man må da sige at TLG virkelig satser 100% på at få flere piger med på vognen denne gang!
|
||
![]() |
||
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 468 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2012 kl. 17:52 |
|
![]() |
||
|
Rune Christiansen
Min medlemsprofil er opdateret i oktober 2012. Har du husket at skrive noget i din egen profil? Og hvornår har du sidst opdateret den? |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1234 5> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |