![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
LEGO CLUB |
Besvar
|
Side <1 2345> |
| Forfatter | |
Rasmus.Ansbjerg
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Tagsten
Medlem siden: 09-Februar-2011 Land: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 400 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-April-2012 kl. 05:31 |
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7016 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-April-2012 kl. 08:22 |
|
Godt, Rasmus, jeg prøvede at lægge den ind som en pdf fil, men den var for stor...
|
|
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 594 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 19:31 |
Medmindre min evne til at aflæse en kalender er helt ude i hampen, så er den termin vist overskredet nu. Er der nogen herinde som kan/vil/må oplyse hvor langt "MAX" er med sin nummermaskine?
|
|
|
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7016 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 10-Maj-2012 kl. 05:34 |
|
Her er svaret fra MAX:
Kære LEGO® Club medlem
Tak for din e-mail. Jeg er i fuld sving med at få alt klar i LEGO Club Danmark og at forberede det, vi allerede har sat i søen. Jeg kan desværre ikke besvare din e-mail, men har du spørgsmål så se her <http://medlem.legoclub.dk/about/faq> , om du kan finde et svar. Alternativt kan du kontakte kundeservice <http://www.lego.com/da-dk/service/> på e-mail eller per telefon. De bedste hilsner Din LEGO Club ven Max |
|
|
Svend Erik Saksun
|
![]() |
|
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 468 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Juni-2012 kl. 16:19 |
|
Venter I andre også stadig på, at Max ringer til it-supporten for at få hjælp til sin nummermaskine?
|
|
|
Rune Christiansen
Min medlemsprofil er opdateret i oktober 2012. Har du husket at skrive noget i din egen profil? Og hvornår har du sidst opdateret den? |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Juni-2012 kl. 16:23 |
|
Ja, Max har vist gabt over mere end han kan klare...
|
|
|
Svend Erik Saksun
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Tagsten
Medlem siden: 17-Januar-2011 Land: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 378 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Juni-2012 kl. 16:41 |
|
Stakkel Max. Håber ikke det medfører en depression
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant |
|
![]() |
|
C.Behrens
Liftarm
Medlem siden: 29-April-2008 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 2812 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-Juni-2012 kl. 17:21 |
|
Jeg synes da bare at de skulle tage og udsende det på engelsk til ungerne. Det er jo nok oversættelsen og trykningen det kniber lidt med.
Det ville da være bedre med en engelsk udgave end ingenting at få.
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Juni-2012 kl. 03:16 |
|
Følgende standard svar finder man i FAQ:
Jeg har ikke modtaget mit LEGO Club MagazineFår vi dit LEGO Club Magazine retur, scanner vi dit medlemsnummer og sender en e-mail til dig. Dvs. vi giver besked til dig, hvis vi har fået det retur. Det kan skyldes du er flyttet, eller måske er der bare sket en fejl i leveringen. Der kan gå flere dage, før vi får magasinerne retur, så hav tålmodighed. Hvis du intet hører, så kontakt kundeservice, som kan sende et magasin-eksemplar til dig. Så, måske skal jeg bede mit syntetiske barnebarn om at kontakte kundeservice... |
|
|
Svend Erik Saksun
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Liftarm
Medlem siden: 29-Maj-2006 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 4054 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Juni-2012 kl. 10:29 |
|
Heller ingen af de 3 medlemmer i vores husstand har modtaget et LEGO Club Magazine.
Ej heller nogen mail, så mon ikke det skyldes, at de endnu ikke er afsendt.
|
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Martin.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 310 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Juni-2012 kl. 12:51 |
|
Jeg har heller ikke modtaget noget som helst
|
|
|
Martin Bjerregaard Jensen
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Revisorsuppleant Medlem siden: 05-Februar-2005 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 1829 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Juni-2012 kl. 14:45 |
|
Jeg sidder her med 1. danske Club blad - så det findes ihvertfald. Jeg har dog ikke fået det tilsendt, jeg tog det på arbejdet. Hvornår posten så får det ud til jeres adresser ved jeg ikke.
|
|
|
/GertH
|
|
![]() |
|
C.Maglekær
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 653 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 07-Juni-2012 kl. 16:17 |
Hvad måned er det fra??? o.o |
|
![]() |
|
Jan.Smed
Klods
Medlem siden: 03-Juni-2011 Land: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Beskeder: 242 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 03:28 |
|
Så har posten lige afleveret det først LEGO Club blad.
Der er også en seddel med adresse og medlemsnummer.
|
|
|
Jan Ebbesen Smed
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Liftarm
Medlem siden: 29-Februar-2004 Land: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 4058 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 06:38 |
|
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Beskeder: 298 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 09:28 |
|
Bladet er også nået til Bornholm
|
|
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 2345> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |