![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
LEGO CLUB |
Besvar
|
Side 123 5> |
| Forfatter | ||
Stefan.Sandbeck
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 30-Oktober-2008 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 994 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Emne: LEGO CLUBSendt: 17-Juni-2012 kl. 08:48 |
|
Ja Ja grin du bare Morten ![]() Vi er glade bare det er LEGO
![]() |
||
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
||
![]() |
||
Morten.Dalermoen
Klods
Medlem siden: 30-Juli-2010 Land: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Beskeder: 298 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 06:43 |
|
Vi har hatt det LEGO club magasin et stykke tid i Norge og jeg griner litt af all den oppmerksomhed det får...å få Byggebladet eller BrickJournal er en stor begivenhed, men ikke at få det club magasin i postkassen... men da har også I i LEGO`s hjemland fått det clubmagasin ![]() |
||
|
Morten Dalermoen
|
||
![]() |
||
Mogens.Hansen
Klods
Medlem siden: 12-November-2005 Land: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Beskeder: 280 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 01:42 |
|
Hold da op hvor får den LEGO club meget opmærksomhed.I forhold til hvad man modtager, synes jeg ikke det kan få mig helt rundt på gulvet.
![]() |
||
|
Mogens Hansen
|
||
![]() |
||
GlennGuldhammer
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 270 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juni-2012 kl. 15:18 |
|
|
og 3 til Hjørring
|
||
|
Glenn Guldhammer
|
||
![]() |
||
S.Hemmingsen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 869 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juni-2012 kl. 14:37 |
|
|
...og Greve
|
||
|
Steen Holm Hemmingsen
|
||
![]() |
||
Jørgen.Johansen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Knop
Medlem siden: 02-Marts-2010 Land: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Beskeder: 8 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juni-2012 kl. 08:56 |
|
|
Er også kommet til Sorø:)
|
||
![]() |
||
Michael.B.Poulsen
Flise
Medlem siden: 05-August-2011 Region: Østjylland Status: Offline Beskeder: 29 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 15-Juni-2012 kl. 06:34 |
|
|
Så er Lego Club magazine nået til Randers :-)
|
||
|
Michael B. Poulsen
|
||
![]() |
||
Kenneth.N
Tagsten
Medlem siden: 22-Juli-2009 Land: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Beskeder: 702 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 13:50 |
|
Undskyld... Ved godt det var dovenskab
Men alligevel synes jeg da de skulle se at få lavet to versioner, ikke kun til her i DK men også andre lande hvor de nu måtte mangle, er da helt sikker på det vil blive et hit.
|
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Panel
Medlem siden: 28-Marts-2006 Land: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Beskeder: 1124 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 13:13 |
|
|
Det har også været "store" postdag i min del af Ballerup.
|
||
|
Jørgen Pedersen
Jeg er klodset med LEGO. |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Ambassadør
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Land: LEGO World Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 7085 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 10:47 |
|
Foreløbig kommer der kun to udgaver af Club-Magasinet i England og Tyskland. [/QUOTE] |
||
|
Svend Erik Saksun
LEGO Evangelist & Ambassador I do not work - I live! |
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Liftarm
Medlem siden: 29-Maj-2006 Land: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Beskeder: 4058 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 10:36 |
|
|
Vi har også modtaget 3 numre her på adressen, og min datter blev også lidt skuffet, da der ikke var forskel på drengenes og hendes.
Men mon ikke, at der er det i næste nummer.
|
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Kenneth.N
Tagsten
Medlem siden: 22-Juli-2009 Land: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Beskeder: 702 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 10:20 |
|
|
Begge mine (rigtige) børns blade er også kommet til sydhavsøerne, og datteren er pt dybt begravet i sit
Men... Har jeg misforstået noget, eller var det ikke tiltænkt at der skulle være et drengerelateret og et pigerelateret blad ?? (jeg har en af hver) (og undskyld jeg ikke har kigget hele tråden igennem, i tilfælde af svaret står andetsteds, men står og skal til møde om 5 minutter
|
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Thomas.Möser
Klods
Medlem siden: 23-Juli-2009 Land: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Beskeder: 266 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 09:55 |
|
Men ikke til Ringsted ![]() Edit: Det kom så idag med posten. Redigeret af Thomas.Möser - 15-Juni-2012 kl. 13:08 |
||
|
Thomas Möser
|
||
![]() |
||
Lone.Pihl
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Beskeder: 302 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 09:28 |
|
|
Bladet er også nået til Bornholm
|
||
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Liftarm
Medlem siden: 29-Februar-2004 Land: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Beskeder: 4094 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 06:38 |
|
|
||
![]() |
||
Jan.Smed
Klods
Medlem siden: 03-Juni-2011 Land: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Online Beskeder: 251 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-Juni-2012 kl. 03:28 |
|
|
Så har posten lige afleveret det først LEGO Club blad.
Der er også en seddel med adresse og medlemsnummer.
|
||
|
Jan Ebbesen Smed
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123 5> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |