![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
terrængående kran |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Matias.Bendtsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2011 kl. 04:21 |
så fik jeg min unimog og jeg har fået ferdig gjort mit seneste projekt.
![]() et styk grove et-eller-andet, rough terrain crane, med fuld fjernstyring: den har firehjulstræk og drejer med alle fire hjul. styretøjerne er fra unimogen og armen er fra 8421 mobil kran. støttebenene er inspireret af 8455 rendegraver den vejer ca 2500 g uden batterier og den kan løfte ca 600g når armen er trukket helt sammen og ca 300 g fuldt udskudt. flere billeder her når brickself engang har godkendt dem. http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=484698 feedback og ideer modtages gerne.
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Lars.Mogensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sikke et bæst - ser godt ud!
![]() Men laver du ikke en video til os? Det er sjovere at se motorer der bevæger sig; især når du nu skriver at den er terrængående ![]() Jeg kan se at du har 8 funktioner: Hvad kan den ellers foruden køre, dreje, hæve kran, hæve krog? Godt arbejde! |
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
undervognen ogoverdelen er faktisk hver deres køretøj så derfor skal der kun en luftslange igennem drejekransen
![]() undervognen kan køre, dreje hæv/sænk støtteben og har kompressor.
overdelen kan hæve/sænke armen, skyde armen ud/ind, hæve/sænke krogen og dreje hele overdelen.
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |