![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Byggemøde i Vrå - part II |
Besvar
|
Side <1 456 |
| Forfatter | |||
GlennGuldhammer
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 270 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 03:17 |
||
|
Jeg kommer til Byggemøde i Vrå, søndag den 5. februar fra klokken 9.00:
Martin Nygaard - spisning Matias Bendtsen - spisning (medbringer kage)
Mads Møller Pedersen - spisning
Carsten B. Thomsen - spiser for 2!
Glenn Guldhammer - kort visit, ingen spisning
|
|||
|
Glenn Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2060 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 10:01 |
||
|
Nu er suppen atter købt ind, og klar til at fyre op under kedlen på Søndag. Glæder mig til en forhåbentlig lige så hyggelig dag som det plejer.
|
|||
|
Martin "Technic" Nygaard ..
|
|||
![]() |
|||
Carsten.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 4780 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Februar-2012 kl. 12:37 |
||
Forhåbentlig kan du nå at få dine madkasser med hjem
Det lyder aldeles herligt, Martin.
Jeg regner med at tage med futtoget fra Frashawn kl. 08.34, med ankomst til Vrå H kl. 09.15.
Ville det tidspunkt passe ?.
Jeg pakker tasken med Hydrema rendegraveren så den kan komme med en tur til Pjaltenborg - er der andet Technisk maskineri, jeg skal medbringe ?.
|
|||
|
Gårdmand Thomsen
MOC = metode til at konstatere en kronisk mangel på LEGO-dimsedutter i sin samling Neil Armstrong om liftarms: "That's one small step for man but one giant LEGO for mankind" |
|||
![]() |
|||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2060 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Februar-2012 kl. 14:44 |
||
Det vil passe glimrende - jeg sender min far ud som taxamand (for nok sidste gang - næste gang kører jeg selv. )
Det skulle da lige være din Case IH CS 94
- Jeg er pt igang med at montere 3 stk nye 2*36W armature, så mon jeg håber der er lys nok imorgen! Varmen er allerede tændt, og temperaturen er i skrivende stund på 19*C. Vi ses om 12,25 timer! Redigeret af Martin.Nygaard - 04-Februar-2012 kl. 14:58 |
|||
|
Martin "Technic" Nygaard ..
|
|||
![]() |
|||
Carsten.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 4780 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Februar-2012 kl. 16:40 |
||
Hej Martin Tusind tak - det lyder godt. Og held og lykke med køreprøven, når den tid kommer. Case'en er desværre forlængst død&borte (den faldt for aldersgrænsen, eller rettere, den var efterhånden konstruktionsmæssigt forældet). Vi ses imorgen.
|
|||
|
Gårdmand Thomsen
MOC = metode til at konstatere en kronisk mangel på LEGO-dimsedutter i sin samling Neil Armstrong om liftarms: "That's one small step for man but one giant LEGO for mankind" |
|||
![]() |
|||
Mads.Pedersen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2008 Land: Denmark Region: Sønderjylland Status: Offline Beskeder: 724 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 04-Februar-2012 kl. 17:06 |
||
|
Jeg forventer og være fremme ved omkring kl. 10
|
|||
|
Mads Møller Pedersen
it´s good to be a LEGO-Fan |
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <1 456 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |