Byggepladen Websted Genveje:
Forside
Månedens billede
Kalender
Danmarkskortet
Medlemsfordele
Download
Chat
Forum Start Forum Start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Byggemøde i Vrå - part II
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Vrå - part II

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Matias.Bendtsen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 02-September-2011
Land: danmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Beskeder: 537
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 16:49
Citat: Carsten.Thomsen

Jeg kan godt tage enkelte andre Technic-modeller med i tasken også - er der nogen ønsker om, hvilke det måtte skulle kunne være ?
rendegraver?Wink
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

if you stop getting better, you stop being good.
Til top
Martin.Nygaard Se Drop Down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Land: Denmark
Beskeder: 2060
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 16:50
som jeg bad om sidst vi snakkede, må du også gerne tage din bette massey fergusin 35'er med ..
Martin "Technic" Nygaard ..

Til top
G.Christensen Se Drop Down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Midtjylland
Beskeder: 711
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 08:49
Jeg har godtnok kun været med første gang, Martin holdt byggemøde, og jeg kan nok ikke finde tid til det denne gang desværre. Men jeg vil helt klart anbefale alle (måske især Technic-Nørder) at møde op.
Der var i hvert fald rigtigt hyggeligt den første gang. Clap

Gert Christensen

LEGO TECHNIC - Ja tak!
Til top
GlennGuldhammer Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 17-Oktober-2008
Land: Vendsyssel
Beskeder: 270
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér GlennGuldhammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 14:26
Jeg kigger forbi om formiddagen, men smutter nok ved middagstid, da jeg har en julefrokost i Tårnby 13.30
Er godt nok ikke Technich nørd, men har da en gammel rendegraver jeg kan tage med :-)

Jeg kommer til Byggemøde Lørdag den 19. November:
Martin Nygaard
Matias bendtsen
Allan Clausen ( såfremt vind og vejr, og evt roeoptagning ikke forhindrer det )
Carsten B. Thomsen
Glenn Guldhammer

Glenn Guldhammer
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 14:29
Det lyder hyggeligt Glenn - der er heller ej andet end 15 minutters kørsel fra Hjørring.

- du skal være velkommen til at tage knopbyggerier med - jeg regner selv med at bygge lidt knop også!

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-November-2011 kl. 13:04

Jeg kan godt tage enkelte andre Technic-modeller med i tasken også - er der nogen ønsker om, hvilke det måtte skulle kunne være ?
du må forresten også gerne medbringe et firhjulstrukket køretøj med styrende foraksel, hvis det er muligt.Smile
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
Carsten.Thomsen Se Drop Down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Beskeder: 4780
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 15:26
Citat: Matias.Bendtsen

du må forresten også gerne medbringe et firhjulstrukket køretøj med styrende foraksel, hvis det er muligt.Smile
Tjo, men det kan måske nok komme til at knibe lidt med at få inspiration eller nye byggetips&tricks her, for de firehjulstrukne køretøjer, som jeg stadig har, er enten knækstyrede eller med almindelige styretøjsdele - dog undtagen Dieselund Maskinstation's firehjulstrukne Mercedes MB Trac 1300 (som af selvsamme årsag bliver fornyet ved førstkommende lejlighed).
Så hvordan et styretøj med træk vil kunne laves, fremgår nok bedst og tydeligst af LEGO's byggevejledninger til f.eks. #8466 og #8110.
Gårdmand Thomsen

MOC = metode til at konstatere en kronisk mangel på LEGO-dimsedutter i sin samling

Neil Armstrong om liftarms: "That's one small step for man but one giant LEGO for mankind"
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 15:58
Så må jeg jo lure lidt på Martins manitou da mit projekt også bliver fjernstyretWink
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 13:38
Du må altid kigge - men overvejer selv kraftigt at lave det hele om.

- men noget helt andet, Allan - har du fundet ud af hvordan verden ser om 8 dage?

Til top
Allan.Clausen Se Drop Down
Klods
Klods

Medlem siden: 26-Maj-2009
Region: Lolland-Falster
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan.Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 15:20
Hej Martin.
Jamen planen indtil videre er at drage nordpå fredag formiddag. Skal lige til Agritechnica om torsdagen og hente lidt inspiration, sammen med gutterne fra Eskilstrup Maskinstation, som jeg har kørt majs, møg og kalk for de sidste 6 uger. Roerne er oppe, og min far tager sig af pløjningen, så der skulle være ro på så jeg kan deltage i mit første Byggemøde.Big smile
Er der noget specielt jeg skal medbringe? Modeller, dele eller lignende? Hvad med forplejning, hvad skal jeg bidrage med?
Hvor mange deltagere har du fået tilmelding fra?

Allan Clausen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 17:30
Det lyder godt! Du behøver såmænd ikke medbringe noget. Måske et sæt du vil bygge, ellers har jeg noget Technic du kan eksperimentere med.
Vi regner med at koge noget suppe, hvis ikke der kommer nogle protester?
Vi bliver i alt 5 byggeplade medlemmer, samt 2 af mine mindre søskende vil være der lidt on/off.

Til top
Klods
Klods

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan.Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 11:31
Tager nok mejetærskeren med, for det eneste sæt jeg har stående uåbnet er 8043, og det tager lidt mere tid at bygge end dagen byder. Så lad os bare eksperimentere lidt. Smile Suppe lyder godt på en kold dag i novemberSmile 
Allan Clausen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 11:33
Dejligt med endnu en mejetærsker - du kan jo parkerer den ved siden af Case'en

Vi ses på Lørdag!
- evt. andre interesserede kan stadig nå det!

Til top
Klods
Klods

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan.Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 11:38
Som inspiration kan du se Sheepo's mini, www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=62239 på eurobricks, eller Sariel's utallige køretøjer på www.sariel.pl.

Har selv et forslag jeg kan tage med, fra en endnu ikke færdiggjort model. Men det kræver en enkelt modifikation af et element Embarrassed
Allan Clausen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 11:39
Jeg vil VIRKELIG gerne bygge den Mini - synes den er SÅ nuttet!

Til top
Klods
Klods

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan.Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 11:42
Vi kan køre race kan vi... den er blevet modificeret med fjernstyring..! Wink
Allan Clausen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.68
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.