![]() |
Genveje: Forside Månedens billede Kalender Danmarkskortet Medlemsfordele Download Chat |
Byggemøde i Vrå - part II |
Besvar
|
Side <12345 6> |
| Forfatter | ||
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Land: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 537 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 16:49 |
|
|
||
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2060 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 16:50 |
|
|
som jeg bad om sidst vi snakkede, må du også gerne tage din bette massey fergusin 35'er med ..
|
||
|
Martin "Technic" Nygaard ..
|
||
![]() |
||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Land: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Beskeder: 711 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 08:49 |
|
|
Jeg har godtnok kun været med første gang, Martin holdt byggemøde, og jeg kan nok ikke finde tid til det denne gang desværre. Men jeg vil helt klart anbefale alle (måske især Technic-Nørder) at møde op.
Der var i hvert fald rigtigt hyggeligt den første gang. |
||
|
Gert Christensen
LEGO TECHNIC - Ja tak! |
||
![]() |
||
GlennGuldhammer
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Land: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 270 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 14:26 |
|
|
Jeg kigger forbi om formiddagen, men smutter nok ved middagstid, da jeg har en julefrokost i Tårnby 13.30
Er godt nok ikke Technich nørd, men har da en gammel rendegraver jeg kan tage med :-)
Jeg kommer til Byggemøde Lørdag den 19. November:
Carsten B. Thomsen
Martin Nygaard Matias bendtsen Allan Clausen ( såfremt vind og vejr, og evt roeoptagning ikke forhindrer det ) Glenn Guldhammer
|
||
|
Glenn Guldhammer
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 2060 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 14:29 |
|
|
Det lyder hyggeligt Glenn - der er heller ej andet end 15 minutters kørsel fra Hjørring.
- du skal være velkommen til at tage knopbyggerier med - jeg regner selv med at bygge lidt knop også!
|
||
|
|
||
![]() |
||
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Land: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 537 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 06-November-2011 kl. 13:04 |
|
|
||
|
Matias bendtsen
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Land: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Beskeder: 4780 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-November-2011 kl. 15:26 |
|
Tjo, men det kan måske nok komme til at knibe lidt med at få inspiration eller nye byggetips&tricks her, for de firehjulstrukne køretøjer, som jeg stadig har, er enten knækstyrede eller med almindelige styretøjsdele - dog undtagen Dieselund Maskinstation's firehjulstrukne Mercedes MB Trac 1300 (som af selvsamme årsag bliver fornyet ved førstkommende lejlighed).
|
||
|
Gårdmand Thomsen
MOC = metode til at konstatere en kronisk mangel på LEGO-dimsedutter i sin samling Neil Armstrong om liftarms: "That's one small step for man but one giant LEGO for mankind" |
||
![]() |
||
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 08-November-2011 kl. 15:58 |
|
|
Så må jeg jo lure lidt på Martins manitou da mit projekt også bliver fjernstyret
|
||
|
Matias bendtsen
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 11-November-2011 kl. 13:38 |
|
|
Du må altid kigge - men overvejer selv kraftigt at lave det hele om.
- men noget helt andet, Allan - har du fundet ud af hvordan verden ser om 8 dage? |
||
|
|
||
![]() |
||
Allan.Clausen
Klods
Medlem siden: 26-Maj-2009 Land: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Beskeder: 104 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-November-2011 kl. 15:20 |
|
|
Hej Martin.
Jamen planen indtil videre er at drage nordpå fredag formiddag. Skal lige til Agritechnica om torsdagen og hente lidt inspiration, sammen med gutterne fra Eskilstrup Maskinstation, som jeg har kørt majs, møg og kalk for de sidste 6 uger. Roerne er oppe, og min far tager sig af pløjningen, så der skulle være ro på så jeg kan deltage i mit første Byggemøde. Er der noget specielt jeg skal medbringe? Modeller, dele eller lignende? Hvad med forplejning, hvad skal jeg bidrage med? Hvor mange deltagere har du fået tilmelding fra? |
||
|
Allan Clausen
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 13-November-2011 kl. 17:30 |
|
|
Det lyder godt! Du behøver såmænd ikke medbringe noget. Måske et sæt du vil bygge, ellers har jeg noget Technic du kan eksperimentere med.
Vi regner med at koge noget suppe, hvis ikke der kommer nogle protester?
Vi bliver i alt 5 byggeplade medlemmer, samt 2 af mine mindre søskende vil være der lidt on/off. |
||
|
|
||
![]() |
||
Allan.Clausen
Klods
Medlem siden: 26-Maj-2009 Land: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Beskeder: 104 |
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-November-2011 kl. 11:31 |
|
|
Tager nok mejetærskeren med, for det eneste sæt jeg har stående uåbnet er 8043, og det tager lidt mere tid at bygge end dagen byder. Så lad os bare eksperimentere lidt.
|
||
|
Allan Clausen
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-November-2011 kl. 11:33 |
|
|
Dejligt med endnu en mejetærsker - du kan jo parkerer den ved siden af Case'en
Vi ses på Lørdag!
- evt. andre interesserede kan stadig nå det!
|
||
|
|
||
![]() |
||
Allan.Clausen
Klods
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-November-2011 kl. 11:38 |
|
|
Som inspiration kan du se Sheepo's mini, www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=62239 på eurobricks, eller Sariel's utallige køretøjer på www.sariel.pl.
Har selv et forslag jeg kan tage med, fra en endnu ikke færdiggjort model. Men det kræver en enkelt modifikation af et element
|
||
|
Allan Clausen
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Profil på Byggepladen
Liftarm
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-November-2011 kl. 11:39 |
|
|
Jeg vil VIRKELIG gerne bygge den Mini - synes den er SÅ nuttet!
|
||
|
|
||
![]() |
||
Allan.Clausen
Klods
Indlæg Funktioner
Citér Svar
Sendt: 14-November-2011 kl. 11:42 |
|
|
Vi kan køre race kan vi... den er blevet modificeret med fjernstyring..!
|
||
|
Allan Clausen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <12345 6> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |