![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Sneakpeak før KF |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2011 kl. 18:01 |
Jeg har valgt liige at smide denne lille teaser til min model til KF på forum - I må dog vente med at få flere billeder til efter klodsfest, da jeg ikke vil afsløre hele baduljen.
Case IH Axial Flow 9120 på bælter: ![]() (undskyld dårligt billede/lys) Modellen vil indeholde 2 XL motorer 8 M motorer 4 IR modtagere og indtil videre 5 LED-lysdioder en masse pneumatic og Mindstorms NXT. ![]() - det skal lige retfærdiggøres, og siges at der stadig mangler diverse små detaljer, som trappe og platform udenfor og optil førehuset - plus lidt af bagenden, men alt det tekniske er på plads ![]() Redigeret af Martin.Nygaard - 01-April-2011 kl. 18:04 |
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et lovende sneak peek, Martin.
En skam, at jeg ikke kommer med til KF, så jeg kan se maskineriet i funktion.
|
|
![]() |
|
Erland.Nielsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 01-Februar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 179 |
Nu fik jeg en god grund til at komme til Klodsfest. Hvad er vægten sådan cirka ?
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
Carsten - jeg tør vist godt love at den ikke bliver skilt af de næste maaaange måneder!
![]() - så mon ikke der bliver et byggehyggemøde, hvor du kan se den? Regner med at annoncere et snart ![]() Erland - vægten er enorm - skærebordet vejer 600gram alene - indtil videre vejer maskinen 4 kilo, hvilket også er meget - men akslerne er lavet med 4 holdepunkter, så den kan klare vægten. Jeg har dog også 7 af de 2x6x2 vægklodser på bag i, da den skal have nok vægt på baghjulene for at kunne svinge korrekt, selv med skærebordethævet. ![]() Redigeret af Martin.Nygaard - 02-April-2011 kl. 03:41 |
|
|
|
![]() |
|
Alex.Sandek ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 136 |
Godt nok har jeg ikke særlig meget forstand inden for Technic temaet.
Men det forhindre mig ikke i at vide, at dette er et fantastisk bygningsværk
![]() Unskyld jeg lige spørge, men ved du nogenlunde hvor stor modellen er. Altså højde og bredde?
|
|
![]() |
|
øhm - den er lidt over 50 knopper bred i skærebordet - hvilket i skala 1:20 vil give et 25fod skærebord .. Skalaen er som nævnt 1:20, men den afviger vist en lille smugle - da jeg synes den er en anelse stor. Længden har jeg faktisk ikke et præcist mål på, men med skærebord, er den nok også en 60-70 knopper. Højden er omkring 30.
![]() - jeg kan komme med mere præcise mål i morgen, hvis det har interesse. ![]() Redigeret af Martin.Nygaard - 02-April-2011 kl. 17:24 |
|
|
|
![]() |
|
Allan.Clausen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Hej Martin.
Billedet ser spændende ud, og specifikationerne ligeså.
Jeg kommer desværre heller ikke til Klodsfest, da foråret har meldt sit komme og de sidste roefrø skal i jorden. Desuden er mit projekt heller ikke færdigt endnu, så det må vente til fanweekend i september, hvor der forhåbentligt er mere tid.
Kunne godt være interesseret i dit byggemøde, hvis det evt. passer med en tur til nordjylland i forvejen :-)
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
Sig endelig til, hvis du skal til Nordjylland - så vil jeg prøve at planlægge noget efter det
![]() Der vil også komme billeder og evt en film efter KF ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Asger.Aaen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 02-Marts-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 51 |
Den glæder jeg mig til at se på lørdag!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |