Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lego Butikker i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lego Butikker i Danmark

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
NielsOttoHansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 23-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 151
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NielsOttoHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 09:03
Hej . der findes en lille butik i Møllegade i Ikast  ,der kan man købe Lego i løs vægt, udvalget er ikke så stort.   jeg har været der en enkelt gang , dog uden at finde det jeg kom efter .
Til top
Stefan.Sandbeck Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 30-Oktober-2008
Region: Vestsjælland
Point: 1276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan.Sandbeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 11:28
Citat: NielsOttoHansen NielsOttoHansen skrev:

Hej . der findes en lille butik i Møllegade i Ikast  ,der kan man købe Lego i løs vægt, udvalget er ikke så stort.   jeg har været der en enkelt gang , dog uden at finde det jeg kom efter .
Ja jeg har også været der inde her i sommers
og nej udvalget er ikke så stort men han har også brick arms dele hvis der er nogen der lyster for det
Stefan Sandbeck

Den ABS afhængige Autolakere
(citat fra Kundby)

TC8
Til top
Sannah.Schou Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 18-Juni-2008
Region: ikke oplyst
Point: 171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sannah.Schou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 03:54
Hallo til legofolket

Jeg har oprettet en web-shop, hvor man bl.a. kan køber løse legoklodser.

Jeg kunne godt tænke mig at hører jeres mening om min shop og om priserne er rimelige.
Jeg vil jo gerne have en ordentlig pris, men ønsker jo heller ikke at tage overpriser.
Send gerne tip og ideer, hvordan jeg kan gøre det bedre, eller bare jeres oplevelser af min shop.

Web-shoppen er en shop, hvor der sælges ud af de ting og sager, som vi i familien ikke længere bruger.
Altså privat sælger og ikke erherv.

Det med at få porto priser til at passe, når der bestilles flere ting, kan der være usikkerhed i, men man kommer ikke til at betale over porto.

Jeg kunne godt tænke mig, at finde ud af, hvordan jeg laver et tilbud om at leverer fragtfri ved køb over 550 kr.

mvh Sannah 
Til top
Ole.Nordby Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-August-2010
Sted: Norge
Point: 357
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Nordby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 06:09
Noen som vet når butikken i Ikast lukker?
Ole Christian Nordby

Byggepladen & Brikkelauget
Til top
thomas Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-September-2010 kl. 07:25
der er også en butik i århus hvor der er lidt løsdele. har lige købt green grocer dernede så der er også exclusives.
Til top
Chris Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 16:56
Hvor ligger den i Århus?
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2011
Sted: Danmark
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 17:09
http://www.legogtoj.dk/

Jeg mener dog ikke de har klodser i løs vægt længere...

/Rasmus
Til top
Ole.Nordby Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-August-2010
Sted: Norge
Point: 357
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Nordby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 18:26
Citat: Rasmus.Ansbjerg Rasmus.Ansbjerg skrev:

http://www.legogtoj.dk/

Jeg mener dog ikke de har klodser i løs vægt længere...

/Rasmus

De har små zip-poser med div lego. og diverse figurer pluss masse andre lego sett. 

Ole Christian Nordby

Byggepladen & Brikkelauget
Til top
Gæst Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gæst Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 16:38
Hej Allesammen ham der ejede legeshoppen på fisketorvet var min far det er nederen at han lukkede og min far hedder Henrik vis nogle skulle være i tivivl
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede