![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lego Butikker i Danmark |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
NielsOttoHansen
Klods
Medlem siden: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 151 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-September-2010 kl. 09:03 |
|
Hej . der findes en lille butik i Møllegade i Ikast ,der kan man købe Lego i løs vægt, udvalget er ikke så stort. jeg har været der en enkelt gang , dog uden at finde det jeg kom efter .
|
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-September-2010 kl. 11:28 |
og nej udvalget er ikke så stort men han har også brick arms dele hvis der er nogen der lyster for det
|
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Sannah.Schou
Klods
Medlem siden: 18-Juni-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2010 kl. 03:54 |
|
Hallo til legofolket
Jeg har oprettet en web-shop, hvor man bl.a. kan køber løse legoklodser.
Jeg kunne godt tænke mig at hører jeres mening om min shop og om priserne er rimelige.
Jeg vil jo gerne have en ordentlig pris, men ønsker jo heller ikke at tage overpriser.
Send gerne tip og ideer, hvordan jeg kan gøre det bedre, eller bare jeres oplevelser af min shop.
Web-shoppen er en shop, hvor der sælges ud af de ting og sager, som vi i familien ikke længere bruger.
Altså privat sælger og ikke erherv.
Det med at få porto priser til at passe, når der bestilles flere ting, kan der være usikkerhed i, men man kommer ikke til at betale over porto.
Jeg kunne godt tænke mig, at finde ud af, hvordan jeg laver et tilbud om at leverer fragtfri ved køb over 550 kr.
mvh Sannah
|
|
![]() |
|
Ole.Nordby
Tagsten
Medlem siden: 21-August-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 357 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-September-2010 kl. 06:09 |
|
Noen som vet når butikken i Ikast lukker?
|
|
|
Ole Christian Nordby
Byggepladen & Brikkelauget |
|
![]() |
|
thomas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-September-2010 kl. 07:25 |
|
der er også en butik i århus hvor der er lidt løsdele. har lige købt green grocer dernede så der er også exclusives.
|
|
![]() |
|
Chris
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 16:56 |
|
Hvor ligger den i Århus?
|
|
![]() |
|
Rasmus.Ansbjerg
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2011 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2571 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 17:09 |
![]() |
|
Ole.Nordby
Tagsten
Medlem siden: 21-August-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 357 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 18:26 |
De har små zip-poser med div lego. og diverse figurer pluss masse andre lego sett. |
|
|
Ole Christian Nordby
Byggepladen & Brikkelauget |
|
![]() |
|
Gæst
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Marts-2013 kl. 16:38 |
|
Hej Allesammen ham der ejede legeshoppen på fisketorvet var min far det er nederen at han lukkede og min far hedder Henrik vis nogle skulle være i tivivl
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |