Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - sneakpeak til bygning på LW 2014
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sneakpeak til bygning på LW 2014

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 3 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 18:35
Jeg følger trup og lykke ønsker dette enestående byggeri. Glæder mig til at se hele layoutet og at få en snak med jer om hvordan det er bygget. BRAVO!!
Søren Johansen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Januar-2014 kl. 08:31
Rigtig flot!!! Glæder mig som resten af flokken til LIVE oplevelsen Smile Ja, tænk at vi får hele Tivoli i minifig-størrrelse til LW. Det bliver uden tvivl et gruppeprojekt, som kommer til at kaste nogle nyttige erfaringer af sig.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Region: Midtsjælland
Point: 3533
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Januar-2014 kl. 08:51
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Rigtig flot!!! Glæder mig som resten af flokken til LIVE oplevelsen Smile Ja, tænk at vi får hele Tivoli i minifig-størrrelse til LW. Det bliver uden tvivl et gruppeprojekt, som kommer til at kaste nogle nyttige erfaringer af sig.

Det er ikke hele Tivoli, der bliver bygget. Tivoli er meget stort, så vi har kun bygget udvalgte bygninger og forlystelser. 

Vores layout kommer til at fylde 12x15 (32x32)baseplates. Hvis vi skulle have bygget hele Tivoli, ville det havde fyldt og kostet mindst dobbelt så meget.

Redigeret af Lasse.Vestergård - 26-Januar-2014 kl. 08:52
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Tine.Gudiksen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: ikke oplyst
Point: 304
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tine.Gudiksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Januar-2014 kl. 15:17
Tak for alle de fine tilkendegivelser...dem er vi glade for
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 09:32
Citat: Lasse.Vestergård Lasse.Vestergård skrev:

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Det er ikke hele Tivoli, der bliver bygget. Tivoli er meget stort, så vi har kun bygget udvalgte bygninger og forlystelser. 

Vores layout kommer til at fylde 12x15 (32x32)baseplates. Hvis vi skulle have bygget hele Tivoli, ville det havde fyldt og kostet mindst dobbelt så meget.

Ok, det ville også have været noget af et område at bygge. Men så vil jeg i stedet glæde mig til at se hvilket område af Tivoli I har med Smile det kommer uanset hvad til at komplimentere mit byggeri helt fint, da jeg blandt andet har Tivoli med i mit udsnit.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 10:02
Jeg vil da også bare lige tillade mig at rose og så glæder jeg mig også til LW hvor hele tivorli er samlet. Det bliver skønt at se.ClapClap
Henrik Kunz
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.082 sekunder.