![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
sneakpeak til bygning på LW 2014 |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | ||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 25-Januar-2014 kl. 18:35 |
|
|
Jeg følger trup og lykke ønsker dette enestående byggeri. Glæder mig til at se hele layoutet og at få en snak med jer om hvordan det er bygget. BRAVO!!
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 26-Januar-2014 kl. 08:31 |
|
|
Rigtig flot!!! Glæder mig som resten af flokken til LIVE oplevelsen
Ja, tænk at vi får hele Tivoli i minifig-størrrelse til LW. Det bliver uden tvivl et gruppeprojekt, som kommer til at kaste nogle nyttige erfaringer af sig. |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 26-Januar-2014 kl. 08:51 |
|
Det er ikke hele Tivoli, der bliver bygget. Tivoli er meget stort, så vi har kun bygget udvalgte bygninger og forlystelser. Vores layout kommer til at fylde 12x15 (32x32)baseplates. Hvis vi skulle have bygget hele Tivoli, ville det havde fyldt og kostet mindst dobbelt så meget. Redigeret af Lasse.Vestergård - 26-Januar-2014 kl. 08:52 |
||
![]() |
||
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Januar-2014 kl. 15:17 |
|
|
Tak for alle de fine tilkendegivelser...dem er vi glade for
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Januar-2014 kl. 09:32 |
|
det kommer uanset hvad til at komplimentere mit byggeri helt fint, da jeg blandt andet har Tivoli med i mit udsnit. |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Januar-2014 kl. 10:02 |
|
|
Jeg vil da også bare lige tillade mig at rose og så glæder jeg mig også til LW hvor hele tivorli er samlet. Det bliver skønt at se.
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |