Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Tronsal til CCCXI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tronsal til CCCXI

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 14:18

Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:22
Adrian Perslow
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8661
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-December-2013 kl. 14:28
Citat: Adrian.Perslow Adrian.Perslow skrev:

... en enkelt ting der generer mit øje - de skjolde som de to statuer holder - de ligner lidt en form for hatte. Jeg har tænkt og tænkt, men desværre ved jeg ikke lige hvordan de kan laves bedre.
Måske anvende et af de to typer skjolde som de "levende" minifigurer anvender - bare uden tryk på?
Til top
Michael.B.Poulsen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 05-August-2011
Sted: Randers
Region: Østjylland
Point: 129
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.B.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-December-2013 kl. 07:31
For dælen Benjamin, man mister sgu helt pusten, det er klasse intet mindre end klasse

Det er inspirerende at se dine byggerier, man får mange gode ideer af at se dem, men må da også indrømme jeg engang i mellem får lyst til at ligge klodserne på hylden når men ser så gode byggerier pga ens egne evner..... meeeeeen der går som regel kun et par minutter, så kommer jeg på andre tanker igen    
Michael B. Poulsen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.082 sekunder.