Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Imperial Flagship egen kreation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Imperial Flagship egen kreation

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Glenn.Knøsgaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 30-December-2008
Sted: Skovby
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 2894
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn.Knøsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 18:38
Jeg har nu ved selvsyn været inde i butikken og set skibet, hold da op det er stort og imponerende, og virkeligt flot udført. Bare en skam man ikke kan se det indvendige. Jeg håber at det lykkes at få uploaded nogle flere og bedre billeder.

I øvrigt en meget flot butik, I har åbnet, endnu en gang tillykke med den.
Glenn Knøsgaard
Til top
Johnny.Pihl Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 12-Oktober-2012
Region: ikke oplyst
Point: 39
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johnny.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:52
Clap WAOOOOOOOOOOO det er et flot skib Thumbs Up jeg er uden ord, men gerne mange flere billeder
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 16:34
Super flot byggeri... Jeg må så afgjort finde en anledning til at kigge forbi så jeg kan se endnu mere... ClapConfusedClap
Ina Hjorth Nilsson

Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Dæk
Dæk
LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Point: 16009
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 13:27
Jeg vil varmt anbefale en tur forbi Randers var selv forbi i formiddags, og havde konen ikke været med og skubbet mig ud af butikken, havde jeg sikkert stået og beundret skibet endnu.

Rigtig mange flotte detaljer. Dette kan ikke beskrives, det skal ses.

Amir super butik du har fået på benene med flere fine udstillinger og jeg er sikker på at andre er med på et byggemøde hos dig, når du bliver klar til det. Har jeg fri kommer jeg helt sikkert.
Søren Skjødt-Ladefoged.

LUGBULK General
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.057 sekunder.