![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tidsskrifsholder 1:1 |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Februar-2011 kl. 09:40 |
|
Til at vende den om, skal han bruge de op og ned pile knapper på tastaturet.
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Februar-2011 kl. 09:42 |
Super! Det er jo jeres design og det er en god måde at komme lidt videre med LDD. Der er desværre nogle glitches i programmet med ting, som man ikke kan, men som man normalt kan i virkeligheden (jeg har en mindre liste med ting til TLG). Bl.a. gider den ikke forbinde elementer til en 1 x 1 technic brick med mindre der er en 1 x 1 plate imellem (ret træls), men i værste fald kan I måske lave den uden og så må man sjusse dig frem til resten. Hvis der er nogle byggeplademedlemmer, som vil dele noget erfaring omkring LDD, må I gerne byde ind nu.
Redigeret af Ulrik.Hansen - 07-Februar-2011 kl. 09:43 |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Februar-2011 kl. 17:21 |
|
Nu har jeg endelig fundet en måde at linke til min LDD-fil:
Brickshelfmappen indeholder to LDD-filer:
Fil 1 er den version, hvor jeg ikke kan få den nederste bue til at sidde det rigtige sted. I den virkelige model er det to technic-akser der holder den fast. Men det kan jeg ikke gøre i LDD, så derfor har jeg ladet buen og de to technic-akser stå ved siden af tidsskriftsholderen.
Fil 2 er, hvor jeg har prøvet en anden løsning til at få buen til at sidde fast i LDD.
Begge versioner mangler dog Sterling S'et.
Redigeret af Lasse.Vestergård - 07-Februar-2011 kl. 17:26 |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Februar-2011 kl. 18:26 |
|
Lasse, den ser super ud!
Desværre er LDD lidt "dumt" når der gælder alternativ måde at sætte klodser på. Redigeret af Sandra.Almeida - 07-Februar-2011 kl. 18:28 |
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2011 kl. 03:08 |
|
Jeg kan rigtig godt li' løsning nr. 2
|
|
|
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8661 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2011 kl. 13:36 |
Redigeret af Peter.Vingborg - 08-Februar-2011 kl. 13:41 |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2011 kl. 13:53 |
Fint nok med ML Cad, som alle I windooze-brugere kan hygge jer med Jeg ledte efter en Mac-pendant og endte med at installere Bricksmith (http://bricksmith.sourceforge.net/), som bruger ML Cad's objektbibiliotek (eller hvad man nu kalder det). Så på et tidspunkt skulle det kunne erstatte LDD, men ikke just i morgen. |
|
|
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2011 kl. 14:27 |
|
Det skal i hvert fald ikke være "Sterling" klodsen der klodser det hele. Den skal i min verden alligevel udskiftes med et Byggeblads "B".
|
|
![]() |
|
Christian.Selnø
Tagsten
Medlem siden: 24-April-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:07 |
|
Hej Lasse & Anne Mette
Den er super cool jeres tidsskrift holder, jeg så den til LEGO WORLD. ![]() |
|
|
Christian Selnø
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |