![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggehygge i Nordjylland / på Djursland |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2007 kl. 15:10 |
||
Som nævnt i denne tråd har Erik og jeg talt om at holde et byggemøde her i Nordjylland, evt. på Djursland.
Et sådant byggemøde kunne evt. være en slags Technic-byggeriworkshop, hvor vi kunne hjælpe hinanden med MOC-projekter. Jeg kunne evt. tage et par traktorer og biler med i kufferten til evt. inspiration, og jeg kunne evt. hjælpe med at bygge nogle kopier af dem, hvis hver især tager en dynge Technic-dimsedutter med, til at bygge af. Medbring evt. også gerne et forlæg til dit eget MOC-projekt (tegning/billeder el. lign.) - så kunne vi prøve at bygge noget, der ligner.
Ville der være interesse for et sådant byggehyggemøde ? |
|||
![]() |
|||
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3741 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det lydder som en god idé.
Technic? Så kommer jeg nok til at bringe noget NXT-sjov med. |
|||
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|||
![]() |
|||
René.Hoffmann ![]() Dæk ![]() ![]() Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
||
Ej, nu vil vi andre altså også snart se dem på en Klodsfest... |
|||
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|||
![]() |
|||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
||
Til en Klodsfest ville jeg helst gerne kunne tage alle kjøretøjerne med - men de fylder altså 15-20 flyttekasser (Og jeg kommer desværre heller ikke til Skærbæk 2007, da Skærbæk City er ret utilgængeligt med offentlige transportmidler tur/retur fra Frederikshavn. Men måske engang...
![]() |
|||
![]() |
|||
Jim.Knudsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 254 |
||
Lyder som en god idé at mødes på den kant af Jylland, jeg og sønnen er også spænd på at komme igang med Technic kombineret med NXT. Så vi vil også gerne se hvad andre har af idéer på det område.
Vi er også meget positive over pneumatic, så at se Carstens kreationer kunne også være til inspiration. |
|||
![]() |
|||
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2163 |
||
Hmm, skal det være Technic -det har jeg kunen begrænset omfang og har ingen planer om det skal være anderledes. Er der nogen datoer i sving og endelig et sted på Djursland? Jeg vil da gerne se efter et ledigt hul i kalenderen til at bygge et eller andet fra min rodekasse, eller hjemkøbte sæt over Ebay - men altså hvis det passer ind i familieplanlægningen. |
|||
Lars Kristensen
|
|||
![]() |
|||
||
Ikke nødvendigvis. Når bare der står LEGO på det - og ikke M***B***s eller KineserBloks
Ikke endnu. Det var bare en forsigtig forespørgsel. Men hvad med den sidste weekend af efterårsferien (uge 42) ?. Dvs. lør/søn den 20/21. oktober ?. |
|||
![]() |
|||
G.Christensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
||
Hvor langt ude på Djursland skulle det være?
|
|||
![]() |
|||
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2163 |
||
QUOTE] hvad med den sidste weekend af efterårsferien (uge 42) ?. Dvs. lør/søn den 20/21. oktober ?. [/QUOTE] Der er vi godt nok på "ferie" nordenfjords. Vi skal en uge eller to længere ind i oktober / november før chancen melder sig for mit vedkommende for at deltage. |
|||
Lars Kristensen
|
|||
![]() |
|||
||
En weekend i oktober eller november (inden juleræset sætter ind) ville sikkert også være fint ?. Hvad synes I andre ?. (og ikke mindst Erik ?). |
|||
![]() |
|||
Erik.Bentsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 14-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 124 |
||
i kommer bare så rytter jeg stuen for duplo klodser
|
|||
![]() |
|||
||
Super-duper Nogen protester ? (udover fra Eriks børn...
Så mangler der kun et tidspunkt - dvs. en lørdag eller søndag i løbet af oktober eller november, hvor alle - eller i hvert fald de fleste - har tid og lejlighed til at byggehygge. |
|||
![]() |
|||
Steen.Villumsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
||
Rønde er simpelthen for tæt på til at jeg kan takke nej, så kan jeg få det til at passe kan i også regne med mig.
Omend kravet om at stille op med Technic kan jeg nok ikke leve op til ![]() Jeg skruer en bradpande-kage sammen til dagen ![]() |
|||
![]() |
|||
Erik.Bentsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 14-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 124 |
||
Til alle datoen fastsætter Carsten T da han er den der bor længst væk og det er lidt mig der har lokket ham helt her ned så han kan vise lidt om hvordan han bygger traktorer osv. Hvis der er stor tilslutning så kunne det deles op over 2 gange lægger jeg gerne hus til
|
|||
![]() |
|||
||
Hvad med lørdag den 27. oktober ?. Ellers kunne vi måske finde ud af noget omkring lørdag den 3. november eller lørdag den 10. november ?.
Hvis der er ønsker om hvilke Technic-modeller, jeg evt, skal medbringe (evt. til "kopibygning"), så kan I evt. linke til dem i denne tråd fra min Brickshelf-mappe. Så vil jeg forsøge at proppe så mange som muligt ned i min store trolleykuffert (jeg skal nemlig med toget til/fra Randers den dag). |
|||
![]() |
|||
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3741 |
||
Jeg vil nok besøge min ven Ina deromkring, men mon ikke jeg kan lokke hende med hvis det bliver der sidst i oktober?
|
|||
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg er mest til november nu, hele oktober går med familie og venne tamtam - men det skal jo ikke være en hindring for at det sker i oktober.
|
|||
Lars Kristensen
|
|||
![]() |
|||
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
||
Hvad med sidst i november? Kan hverken d. 3, 10 eller 17.
|
|||
Peter Aasholm
|
|||
![]() |
|||
||
Mon ikke den der stiller hus og den som kommer med modeller skal tage en rask beslutning, så må vi andre dukke op i det omfang vi kan. Ellers risikere vi der ikke sker noget på denne side af jul? |
|||
Lars Kristensen
|
|||
![]() |
|||
||
Lørdag den 24. november er absolut sidste chance, inden julevanviddet rammer os alle og overbelaster vores Dankort ved jule-shop-amok-raids. Allerede i weekenden efter er det den 1. søndag i advent.
Så mon ikke at vi skulle lægge os fast på lørdag den 3. november ?. Vi kunne evt. mødes til en gang rundstykker om formiddagen ?. Måske ved 10-tiden ?.
Ifølge www.krak.dk ligger der et pizzaria omtrent overfor Erik's hjem (og et italiensk pizzaria længere nede ad vejen), så de kunne måske levere frokosten ?.
Det lyder rigtig godt, Steen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |