![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
lego mærsk tog |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
munk
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: lego mærsk togSendt: 20-April-2012 kl. 18:40 |
|
Hejsa
Er der nogen, der har et mærsk tog som de vil sælge til en god pris. Jeg har set det på bricklink til ca 700 svenske kroner, hvilket omregnet er en ok pris. Men jeg har før været heldig at gøre nogle gode handler med folk her fra byggepladen, og vil være mest fortrolig med dette. De bedste hilsner fra munken
![]() |
|
![]() |
|
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-April-2012 kl. 04:09 |
|
Du kan også prøve DBA der kan man også være heldig
|
|
![]() |
|
Thomas.Möser
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 394 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-April-2012 kl. 07:21 |
|
Og hvis du kender nogen der arbejder inde på Esplanaden, kan du gøre en endnu bedre handel
|
|
![]() |
|
munken
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-April-2012 kl. 08:28 |
|
Jeg kendte en der arbejdede inde på esplanaden men han er lige død.....
|
|
![]() |
|
Thomas.Möser
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 394 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-April-2012 kl. 08:31 |
Ja okey.... R.I.P. til Hr. Møller |
|
![]() |
|
asger schnuchel
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 06:11 |
|
prøv at sætten en "købes" annonce i den blåavis
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 13:08 |
Så er hans tog måske til salg
|
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 13:57 |
|
Jeg kan se at der post'es i en halvgammel tråd, men hvis nogen skulle være interesseret, så har jeg 2 MISP af disse sæt til dkk 700,- stykket minus porto. Afhentning/overlevering i Kbh. omr. Aftale via PM.
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 10:45 |
De er blevet solgt.
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Munken
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-August-2012 kl. 19:14 |
|
Øv.... Der var jeg for langsom... Men jeg er stadig interesseret i et sæt, hvis der er nogen der har et til 700....surt surt surt at jeg så det for sent.. Vh munken
|
|
![]() |
|
Jonas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2012 kl. 05:49 |
|
Munken - Mangler du stadig toget? Jeg arbejder på Esplanaden og kan skaffe det til dig for 700.
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2012 kl. 05:58 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:29 |
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Jonas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2012 kl. 08:18 |
|
Folk er meget velkomne til at kontakte mig på jonas.j.laustsen@gmail.com, hvis de er interesserede. :)
|
|
![]() |
|
Jonas
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2012 kl. 08:48 |
|
Jeg kan desværre ikke hjælpe mere. :)
|
|
![]() |
|
Munken
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-November-2012 kl. 19:06 |
|
Shiiit..... I give up
![]() |
|
![]() |
|
Lars
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Februar-2013 kl. 18:03 |
|
Jeg er stadig på udkig efter Mærsk toget hvis nogen skulle ha et Extra sæt de vil sælge. VH
Lars
|
|
![]() |
|
NielsOttoHansen
Klods
Medlem siden: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 151 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Marts-2013 kl. 13:32 |
|
Citat Lars. Jeg er stadig på udkig efter Mærsk toget hvis nogen skulle ha et Extra sæt de vil sælge. VH Der er et til salg på QXL. Lars |
|
![]() |
|
Peter
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-April-2013 kl. 08:45 |
|
Jeg har 2 sæt til salg for 1.050 kroner stykket.
kontakt legosalg@gmail.com Jeg sælger i Århus området, men kan også sende den med posten hvis det ønskes, men det bliver for sælgers regning, og pengene skal betales på forhånd da jeg ikke gider have nogen risiko på min side. Mvh Peter Nielsen
|
|
![]() |
|
Peter
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-April-2013 kl. 08:46 |
|
Jeg burde også lige sige, at de er 100% urørte, i original indpakning, 1234 stk lego osv.
|
|
![]() |
|
Lars
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-April-2013 kl. 17:43 |
|
Hej
Tak for tilbuddet, men det virker noget dyrt taget i betragtning at der var en i denne tråd der tilbød et af disse sæt til 700 kr, som jeg desværre kom for sent til. VH Lars
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |