![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lego Cybermaster |
Besvar
|
| Forfatter | |
Sur Kasper
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lego CybermasterSendt: 08-August-2005 kl. 13:02 |
|
Hvorfor virker Lego Cybermaster ikke på en Microsoft Windows XP. Jeg har prøvet at instalere det tusind gange men jeg kan ikke spille det |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-August-2005 kl. 13:08 |
|
Hej Kasper,
Nu er vi kun en forening, og kan ikke drive support på LEGOs software. Men lige netop det problem, er behandlet tidligere i ´dette indlæg: http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=471& PN=1&TPN=2 |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-August-2005 kl. 16:12 |
|
Legos gamle software, Mindstorms, VCS og Cybermaster har desværre store problemer med XP. Har du mulighed for at dualboot din PC? Eller kan du få fat i en gammel hærget 500 MHz? Så er der en mulighed der. Selv bruger jeg en gammel bærbar, IBM Thinkpad 300 MHz, til at køre Win98 og div. Lego software… Du kan evt. se lidt på Lugnet. Søgning på Cybermaster og XP her: http://news.lugnet.com/robotics/cybermaster/?q=Windows+XP Og en mulig løsning her: http://news.lugnet.com/robotics/cybermaster/?n=126 Jeg håber at du kan få løst dit problem, så du kan blive en Glad Kasper… |
|
![]() |
|
martin
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Marts-2006 kl. 03:51 |
|
kan ikke køre.
|
|
![]() |
|
Jensdk
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Juni-2006 kl. 12:22 |
|
Hey jeg har et problem med Cybermaster 8482--!
Min computer kører Windows Xp prof...... hver gang jeg prøver at starte det står der en *FEJLKODE* ![]() |
|
![]() |
|
Jensdk
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Juni-2006 kl. 12:31 |
|
*FEJLKODERNE* er 806D009 og 80650067
|
|
![]() |
|
mortenm
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-December-2008 kl. 03:08 |
|
jeg har ikke prøvet det, men det bliver jeg nok nødt til, da jeg netop har fundet mit gamle lego frem. men kan man ikke installere 98 på en virtual pc under xp/vista?
|
|
![]() |
|
Kenneth M
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2009 kl. 18:10 |
|
Hej kasper og i andre. Jeg har siddet her og brugt en time på at finde ud af, hvordan det kunne køre med xp pro. og jeg har fundet løsningen. Det i skal gøre er, at starte med at sætte opløsningen på skærmen så langt ned som muligt og antal bit, derefter installere i cybermaster 8482. Og der efter højre klikker i på cybermaster ikonet og går ned i egenskaber der kommer der så en masse små felter frem, hvor i så skal vælge kompatible med win95 og de opløsninger der så står nedefter og afslutter med anvend. mit køre helt perfekt nu.. så nu vil jeg lege lidt med sagerne. MVh kenneth |
|
![]() |
|
Nikolej.Genefke
Plade
Medlem siden: 16-December-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 52 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2009 kl. 13:30 |
|
Nu er det ikke for at gøre det til raket-forskning det her.
Men kunne man ikke bare installere VMWare Server Console, installere 98 eller ME, og så køre det den vej igennem.... Der kan du stille alt. Hvis en vil lave en ISO af CD'en, så vil jeg da godt teste det for jer. |
|
![]() |
|
Carsten
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Maj-2009 kl. 13:57 |
|
Jeg ved nøjagtigt hvad der er galt.
1. Afinstallér alt hvad der har med quicktime at gøre 2. Kør CCleaner's "Fjern Problemer"-funktion. Ryd alt. Svar ja til det hele. Dette fjerner alle rester af quicktime, så der absolut intet er tilbage 3. Installér Cybermaster 4. Navigér til destinationen hvor du valgte at installere cybermaster. Højreklik på .exe-filen og vælg egenskaber 5. Klik på fanen kombatabilitet og sæt flueben i at køre som Windows 95. Tryk OK 6. Kør Cybermaster. 7. Hvis Cybermaster bryder ned med en fejlmeddelelse, kig da i mappen hvor cybermaster er. Der skulle nu ligge en log-fil med info om hvad der er galt. Hvis der står noget om at den ikke kan finde en registreringsværdi, klikker du på start og trykker "kør". Skriv "regedit" - enter. naviger til det omtalte sted den ikke kunne finde en værdi. Når du er nået til cybermaster-mappen, klikker du på den og en linje kommer til syne til venstre. Højreklik på ordet "standard" og vælg rediger. skriv et eller andet og tryk OK. 8. Kør Cybermaster igen og så burde det virke. Ellers skal du også sætte quicktime 3.0 i kombatibilitetstilstand til win95 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |