![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Smugkig fra Tivoli |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lasse.Vestergård ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3480 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2014 kl. 07:28 |
Byggeriet af Tivoli er i fuld gang. Vi er en gruppe på 7 medlemmer, som er i gang med at bygge Tivoli.
I går har vi for anden gang mødtes i en børnehave i Køge for at holde prøveopstilling og koordinere fællesarealer. Her er nogle billeder fra den del, som Anne Mette og jeg har bygget: H.C. Andersen kunne godt lide at besøge Tivoli: Kyssebænkene er også blevet bygget: Anne Mette har ofte snakket om, om det var muligt at andvende brick separators som en synlig del af en MOC. I forbindelse med byggeriet af boderne under rutsjebanen, fik hun muligheden:
Det færdige layout kommer til at fylde 180 baseplates og får verdenspremiere på LEGO World 2014. Layoutet vil naturligvis også blive udstillet til Klodsfest i Roskilde og til LEGO Fan Weekend i Skærbæk. |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser rigtigt spændende ud med en stor detajle rigdom blot på de små udsnit som er vist - Held og lykke med det forsatte projekt
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3094 |
Det der er super, jeg kan især godt lide idéen med de der brick seperators, den er fed som markise, men jeg måtte kigge lidt før jeg fandt den =)
Minen ser super godt ud, en af mine yngslings forlystelser inde i tivoli. Men fantastisk lavet, det er det. Jeg glæder mig til at se det til LW 2014. Men i har også været igang med denne idé i halvandet år eller sådan noget ikke ?? |
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Hvis billederne repræsenterer standarden for samtlige 180 BP, så ser det ud til at blive et super layout!
![]() |
|
![]() |
|
Mogens.Hansen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 12-November-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 451 |
super super super
![]() |
|
![]() |
|
Casper.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3008 |
Det ser rigtigt godt ud, glæder mig til at se det til klodsfesten.
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2685 |
wauu, det ser godt ud.
Jeg må også sige at hvis det er standarden, så bilver det virkeligt flot. Jeg glæder mig til at se det samlede resultat. |
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Lauge.L.C ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Fantastisk. God måde at bruge Chi på. "Minen" er godt skrevet.
![]() ![]() Hvor mange 1*2 tan tiles har I? Der er godt nok mange Redigeret af Lauge.L.C - 05-Januar-2014 kl. 10:55 |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3480 |
Gruppen har bestilt 15000 1x2 tan tiles hjem til at bygge stier i Tivoli.
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1071 |
Det ser knagme godt ud!! glæder mig tilat se det færdige layout!
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Klaus.Algreen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Jeg glæder mig helt vildt til at se det samlede layout til LW!
Det må blive et klokkeklart LW-hit hos de gæster, som kender Tivoli ... og det er jo nok ikke så få! ![]() |
|
Klaus Algreen
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann ![]() Dæk ![]() ![]() Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Som altid, når i går igang... "Fænomenalt" er ikke helt dækkende...
![]() |
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1684 |
Super fedt. Jeg skal helt klart bruge timer på LW på at kigge på detaljer :-).
Og hold op hvor må det have kostet :-/. Glæder mig til at se det i helhed.
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Anders.Dimitri ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
det ser mega fedt ud
![]() ![]() |
|
Anders Dimitri Massigeh
|
|
![]() |
|
Rune.Kokholm ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 21-August-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 522 |
Enig; det er godt lavet. Jeg er nysgerrig efter at se hvordan forlystelserne virker...
|
|
Rune Kokholm |
|
![]() |
|
Klaus.Algreen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Det er nok lige at stramme den lidt... ![]() |
|
Klaus Algreen
|
|
![]() |
|
Rune.Kokholm ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 21-August-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 522 |
Fair nok - jeg venter til LW14. Med Ballongyngen og Karavanen samt de billeder der er frigivet af Tivoli indtil videre er forventningerne sat højt.
|
|
Rune Kokholm |
|
![]() |
|
Henrik.Kunz ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5518 |
Ja og kender man de folk rigtig som er med til at lave tivoli så bliver du ikke skuffet. Det ser da rigtigt godt ud ind til nu. Bliver skønt at se det færdigt.
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
- og de blev også indfriet. Mht. Tivoli´s tekniske funktioner var de kinesiske både min favorit. Ligesom de gule lastbiler fra fragtcentralen var det ikke helt nemt at finde ud af hvordan de bevægede sig... Spørgsmål: Har Tivoli vokseværk? |
|
Rune Kokholm |
|
![]() |
|
Jane.Kvint ![]() Klods ![]() Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 248 |
Jeg talte med en gammel dame på LW (i bifkøen), hun havde
set Tivoli i tv, og var taget den lange vej alene med det formål at se det, men
havde ikke fundet endnu.
Jeg forklarede hende hvor det var, mon ikke hun også blev imponeret? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |